|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
| |
|
Ännu en intressant film, vilken skulle du säga är den bästa film du/ni gjort Gustav? Mvh Johan |
|
|
Det ska bli intressant och se B5 vs. M5 (om ni filmade en sådan repa Gustav?) med tanke på att B5'an kliver ifrån en E55'a såpass enkelt. Bra film som vanligt Gustav, blir till att beställa den långa versionen! Du har säkert svarat på det 1000ggr men..."Vilka format kommer ni sälja i?" Mvh, /Wille |
|
|
Grelle, tack. Hmm, vet ej. Men SLR vs Carrera GT var rtt ball :D WilleW: Yes, kan ju avslöja att M5 som kördes mot B5 hade M6 fälgar, men annars orginal. Den komemr sälja både i Bluray och DVD. |
|
|
Gör det nån skillnad med M6 fälgar? Antar de är lättare, men hur mycket? ps.Får väl leta upp SLR vs Carrera GT och se den! Mvh Johan |
|
|
M6 fälgar gör den ofjädrade vikten ngt lägra, så den borde vara ltie snabbare. Grelle, den är itne online än. |
|
| fy fan va skönt att se mercedes bli slagna av bmw gång på gång :D | |
| Vad är det för vinande ljud i Mercan?... | |
|
Det var underlaget som var räfflat. |
|
|
Sani: Det är skruvkompressor, som sitter std. |
|
| Ops! missa ditt svar Gustav. Du är säkert underlaget som du nämner, men skruvkompressor viner en hel del annars | |
|
bmw jerry: tyvärr krävdes det en slö merca för de,hehe min hemsida Länk |
|
| Visst ...jag håller oxå på Bmw i kampen mot Mercedes...men skulle vara intressant att se en förädlad bil som ovan visade B5 Alpina mot Mercedes förädlad av Brabus.....har sett Brabus göra rena raketerna av vissa Mercedes modeller.....hoppas detta kommer Gustav....skulle vatt kul ! | |
|
Däremot inte Alpina en förädlad BMW, det är ett bilmärke, precis som Mercedes AMG. Dock ägs AMG av Mercedes, medans Alpina inte ägs av BMW men med riktigt nära relationer, |
|
| Två personer i MB'n och en i BMW'n vad jag kan se gör väl det inte riktigt rättvist i mina ögon, snabba bilar oavsett :) | |
|
Det var två i båda bilarna. |
|
|
Gustav, var kommer man kunna beställa filmerna och vad kommer priset vara hehe, mvh ps:grymma filmer gör du |
|
|
Stort tack :) gtboard.com |
|
|
25 USD tror jag. |
|
|
Lite imponerad är ja över Bmw-n.Dom filmer och Vs dueller som körs är det erfarna förrare i bäge bilar eller kan det bli så att någon är riktigt kass ? Mvh |
|
|
Det är ägarna som kör. I detta Alpina vs Mercedesrejs var det ju bara att stämpla. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.