|
|
|
|---|---|
|
Finns här några i trakten som kan ge lite åsikter om BeTe bil i Växjö? Har läst lite gamla trådar och folk verkar vara väldigt nöjda med dom. Eftersom de trådarna inte är så "färska" så ställer jag frågan igen :P Hur pass mycket erfarenhet har dom av lite annorlunda modeller, vågar man lämna in en M3 3,2 E36 till dom? Tacksam för svar! | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Hej där! Jag kan rekommendera BeTe i Växjö, Jag har varit kund där i flera år och de har löst så gott som alla problem jag haft på mina bilar. Jag har haft min M5 E28 där och kompetensen finns på BeTe för dessa bilar också. Trevligt bemötande också. Lämna in bilen med gott samvete och låt Tommy felsöka åt dig om du har något klurigt fel. /Martin |
|
kan bara hålla med kometensen finns där skulle dem inte kunna hjälpa dig som med tex nyare bilar(e60) så säger dem det, har lämnat alla mina bmw s där utan problem helt enkelt. Mpower |
|
|
BeTe är kanon! De verkstadsjobb jag lämnat in för upplever jag som både bra utförda och prisvärda. Har t.ex. också fått kolla på deras mikrofilmer och låna specialverktyg när jag bytte topp på min 525i. Det går alltid att fråga om saker och få bra svar också. ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
|
Be Te är mycket bra. Låt Tommy få fria händer så fixar han biffen. Är det något konstigt så ringer han och frågar hur du vill ha det. bra det att han gick på semester idag.återkommer om ca 3 veckor. jag har varit där i snart 20 år. Kan bara säga: KANON. Mvh:Jonas B. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.