|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om en standardutrustad 525iA går för 130' så är 150-160' inte orimligt för T's bil. Jag hade i alla fall lagt till 20-30' för större motor, utrustning och individual lackering sen är det ju alltid så att privatköparna minskar drastisk när priserna börjar klättra en bit över 100'. ___ //Ulf |
|
|
Det gick ju i väg en Imolaröd 540iM/6-00 med 13000mil för 150tkr så liket lever och dansar! Ni får lugna ner er! Micke att din far fick 130tkr för en rensad tidig 01: a är ju otroligt bra, att det tog 4månader var ju för att annonspriset var rejält högt, vad var det du fick för din Schwarz II 12500mil? 540iM/6-00 Herr GP? 140tkr med endast vinterhjul? Och då var väl bakluckan inte bytt? Bortsett från en underligt prissatt Oxfordgrön 11/00 med 12800mil (€12500) så kostar 530iAT E39 med läder, xenon, navi på BMW.de från strax under €16000 (12750mil) till långt över €20000 för 02 och 03: or. Jag hade satt ut den för ca 175tkr, jag förutsätter en felfri bil med korrekt historik och en BRA annons, det sista är för mig en självklarhet men behöver ändå nämnas=) Stephan |
|
|
Stephan: Du tog just orden (siffran) ur min mun. Tänkte sätta just det priset på annonsen, du kanske har några "pointers" på hur jag skall skriva den? Det går emot vad som sades innan men jag tänkte inte sälja den före midsommar utan vänta till ungefär sept/okt eftersom jag åker i december.. |
|
|
Efter att jag sålt vinterdäcken så fick jag ca 150tkr för bilen. Min bil såldes med 18" hjulen. Jag tycker inte riktigt det är rätt att jämföra en bil byggd i ca 350 exemplar mot en något vanligare bil. Det är väl lite som att jämföra dina E34or (fast det står att du har andra bilar) Stephan mot en vanlig E34 525? Jag lyckas inte länka till den E39 540iM/6 som ligger ute för 150 nu på powerbörsen. Men den bilen har väl fått en s.k infektion? D.v.s säljare gick ut med för högt pris från början och nu tror alla att det är fel på den...? Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.