|
|
|
|---|---|
|
Lampan för bromsbelägg har börjat lysa på min 323a, vad kostar detta? om man räknar styck då, för antingen byter man väl 2 eller 4:) gärna va de kostar med allt jobb på verkstad eller om man gör det själv! tacksam för svar //Hampus | |
|
Hej Hampa, jag fick pris 1800kr per axel om jag inte minns fel (E36, BJ bil Gbg, i samband med Insp II), då bör bromsslitage ingå. Det är värt att titta runt. Hittar du en vettig instruktion bör du kunna göra det själv enkelt med hjulbultshylsa, insexnyckel, rätt typ av antikärvpasta, och några andra saker du har i verktygslådan. Autoexperten kan rekommenderas för delar. Hälsningar, Mikael |
|
|
Bromsslitagevarnare menar jag såklart, en per axel. Du står själv för bromsslitaget vad jag förstår... |
|
| tackar så mycket, någon länk till autoexperten? | |
|
Klossar säljs i förpackningar som är till en axel, kostar knappast mer än 200:- för en sats standardklossar Bytet är enkelt, det gör du lätt själv om du vill Min reservdelsnasare Länk |
|
| Köp kvallitets belägg det lönar sig och du slipper svarta fälgar efter första inbromsningen, 425:- för standard och 769:- för TEXTAR Länk | |
| Har inga problem med snabbt slitna belägg, inte heller bromsdamm, trots att min aär 200:- varianten från Janne | |
| jag hittar inte bromsbelägg bak till e46 på waarwest, eller är det jag som är blind? | |
|
Rätta mig om jag har fel, inte kan de vara exakt samma klossar för 330 som för M3an? (e46) Tror de är dags att byta klossar för mig.. tjuter något när man backar (lite irriterande) plus att höger fram fälg blir svart mer eller mindre efter en tur in till stan bara. /burner |
|
|
Var nyss in och tittade hos waarwest och vad jag kan se så har dom belägg bak,två modeller tillockmed,står under e46 / Z4 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.