|
|
|
|---|---|
|
Länk: Länk BMW FOR LIFE | |
|
För dyrt anser jag, skulle gissa att han får svårt att sälja för den summan. |
|
|
Okej vad är de värda ? Vad kan man bjuda på dessa ? Bor riktigt nära så jag kan åka och kolla/bjuda på de :) BMW FOR LIFE |
|
|
Har ju ingen aning om vad säljaren tycker det är värda men jag skulle bli väldigt förvånad om dom där fälgarna säljs över 10´. Skambud kan tyckas med tanke på utgångspriset. Men det är vad jag påstår att de är värda. Ungefär! |
|
|
Håller i stort med Anders uppskattning, kring 10' låter rimligt. Vad dom kostar nya på BMW är hyffsat orelevant. Bara genom att köpa fälgarna löst och sedan köpa däck från annat håll så är nypriset direkt ett antal 1000-lappar lägre. Tror inte heller att säljaren köpt dessa löst nya utan förmodligen så har dom suttit på bilen sedan ny och sedan har han uppgraderat bilen med andra fälgar. Enligt min mening ett minus med vitmålade bokstäver på däcksidorna, hade aldrig satt dessa på min bil men det kanske går att ta bort...Anledning till prut... ___ //Ulf |
|
|
okej tack för alla svar ska ringa och kolla på de. Tänkte bjuda 11-12 ? BMW FOR LIFE |
|
|
Tycker fortfarande att det är för högt. Under 10' skulle jag också säga. Som jämförelse sålde jag precis en uppsättning OZ-superturismo 18x8" med Pirelli P Zero Nero med ca. 5 mm kvar. Först när priset hamnade på 7000:- var folk villiga att öppna lädret. 9000:-? långt ifrån annonserat pris men i detta fall är annonserat pris långt ifrån ett rimligt pris. Mvh, /Wille |
|
| Anders S skulle inte du ha 16 tusen för dina när de låg ute till salu du kan ju få 10 av mig .... | |
|
Kartongnya fälgar och däck, aldrig monterade. Lite skillnad? Är du bitter över nåt eller? |
|
|
Kartongnya fälgar och däck för 16 låter ju som ett kap tycker jag... Jag sålde mina Original M135 till E46 (Helt utan skador) med Bridestone Potenza 6-7mm för 12000:-, och dom inte svårsåld direkt... |
|
|
Hmm jag tycker ca 10 000 kanske 11000 om fälgarna är helt felfria. Håller med programmer att däckpennan förstör mycket, men den går tack och lov att ta bort. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Pär:an, Ja, 16 papp för original M135 med nya däck. Levererat från Bmw några veckor sent. Hann beställa nya bilen innan därav försäljningen. Det var många som var intresserade kan jag säga! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.