|
|
|
|---|---|
|
Är mest intresserad om jag gjorde ett vettigt köp. Fick den för femton tusen. Brilliantröd 318i sedan -90 med precis 12 000 mil på mätaren. Ingen rost (förutom väldigt lite i bakdörrarnas insteg). Fullständig dokumentation och fullstämplad servicebok, svensksåld och 2 tidigare ägare. Som ny invändigt. Utrustad med taklucka, elspeglar, lm-fälgar, stereo, tror där är någon form av m-utrustning utvändigt (står m-teknik under framdörrarna). Bes. u.a. Mvh, Henrik | |
|
Tycker det låter som ett bra köp! 20.000 kr hade nog varit möjligt att få. Mr C |
|
|
Låter som ett normalpris för en dylik :) Vet om en som köpte just en sådan lågmilad 12000milare med endast en ägare,kvinnlig sådan dessutom(ja,nu menar jag inte att den bilen för den sakens skull per automatik är lugnare körd/bättre servad,men det tror jag ;)) för 12000kr,men det var ju ett par år sedan...318i-84 handlade det om då. Visserligen så hade den inte taklucka eller var speciellt välutrustad i övrigt,men en fin bil var det hur som helst och det var som det brukar heta en "coupé", dvs 2dr vagn ;) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.