|
|
|
|---|---|
|
Varifrån drar man manöver/styrspänningen till reläet till extraljusen? Är det som vanligt att man skarvar från den ordinarie kabeln till helljusen? Varifrån drar man lämpligen matarspänningen? Var går man lämpligen igenom torpeden och var placeras strömbrytaren? Tack på förhand! mvh/Mikael | |
|
På fråga ett gjode jag som du själv säger, gick på kabeln till helljuset fär att få signal. Själva strömen "matarspänningen" tog jag från den framdragna pluspolen som sitter under huven framdragen från bak. Jag har ingen strömbrytre då för det räcker för mig att de är tända med helljuset men man kan gå in precis där några andra kablar går igenom på högersida om man står och kollar framifrån. I alla fall går det där in några kablar och sedan kan man ta bort den lucka man har till vänster om man sitter i förarstoren och leda fram kabeln där, jag gjorde så att jag borade ett hål i den lådan man får ut och satte en brytare där, så då när jag skulle slå på och av öppnade jag luckan och längst in satt brytaren. hoppas detta hjälpte lite. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.