|
|
|
|---|---|
Lars Jakobsson |
Avser den som har funnits till salu på blocket i nog ett år nu, svart och ligger ute för c:a 379.. Nån som vet nått om en? Nån som kollat på den? |
| bra pris på den. | |
| Jag såg den i Stockholm för nån vecka sen tyckte den såg grym ut faktiskt. | |
| Lars, om jag va i din sits och ville ha en överladdad M3a, så hade jag fixat min egen, då vet jag hur den är körd osv, känns tryggare på nåt sätt. Men den är grymt snygg det kan jag garantera :) | |
Lars Jakobsson |
Maxad>>Lovar, det är inte jag som är intresserad :P Kommer med största sanolikhet lämna BMW nu, men vi får se ;) |
|
Lars din jävel ska du sälja m3an, såg att den var ute på annons :P men, men corvete är inte fy skam heller, se till att det blir en z06 bara ;) ha det bra mannen |
|
Lars Jakobsson |
Cado>>Hahha ;p. Inte helt klart än.. men visst är jag sugen på nått sportigare och inte bara motormässigt.. Provkörde en c6:a för att se kvalitén och känslan, var positivt överaskad faktist.. underbar motor..slipper varva hjärndö för att det ska hända nått. Sen finns det färdiga kitt för olika trim hos vette.se så det ser positivt ut.. Känns roligare att trimma en sportig från början än M3:an... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.