|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Det blev jätte trevligt träffen i går=) de var kul att åka dom här små kurviga vägaran med ett gäng trevliga bmw fantaster i en ett tåg efter sig :-) inte så ofta man själv kör alla dom här vägarna, kul ni gillade rutten runt här :-) Maten smakade verkligen fint sen på gyllene rasten som du sa Maria, jag var hungrig långt innan vi var halvvägs runt =) så det satt som en smäck med lite mat precis som solhatten jag fick sen, Stort tack till Maria som lagt ner tid och ordnat allt mad priser o grejer från Bmw mm.=) Hopppas det kommer upp lite bilder även från denna träffen snart =) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
nu hade jag velat kunna sudda lite för det var hemskt vad slarvigt jag skrev :-P Lelle BMWCS 03900 |
|
|
ja det var en riktigt lyckad dag, verkligen roligt att köra en sväng med er alla som var med, blev ju ett litet gäng bmw:s iaf. Får passa på att tacka Maria för dom fina priserna med. /ingemar |
|
|
Ett stort tack till alla för en trevlig lördag och ett speciellt tack till Maria som fixade frågesport med sponsrade priser från BMW i Jönköping. Pinsen pryder numera min kameraväska. =) Det blev inte så många bilder som förra gången, det var ju inte det bästa fotovädret, men några blev det och dessa hittar ni här. Länk /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Mycket bra bilder Fredrik. Om ni inte redan lagt märke till det så finns en ny tråd utlagd angående stående träffar i Jönköping. //Marcus |
|
| Fina bilder Fredrik. | |
|
Mycket fina bilder Fredrik.:-) Länken till dom kommande stående träffarna i Jönköping >>Länk Mvh Maria |
|
| Tack för ytterligare en trevlig och rolig träff. | |
| Snygga bilder :) jag är på nästa gång ni ska träffas :D | |
|
Blev fina bilder :-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Tackar för trevlig en trevlig träff. Ska ha med bilen nästa gång... Bra bilder Fredrik. M.V.H Tommy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.