AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
7.490

Träff i Värnamo 30/6 för alla bmw fanatiker

Sida 4 av 5
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Tjohej allihopa.. Har efter en vecka arbete på resande fot varit helt isolerad från allt som kallas internet osv.. Ser att det råder mycket tveksamheter om morgondagen och även jag har fått annat i vägen tyvärr.. Jag kan dock skicka en beskrivning på hur rutten skulle gå till nån av er som vill hålla i det. Annars tror jag, vad jag vet nu att nästa lördag funkar bättre även för mig, och en del andra av er med som det ser ut.

Diesel-räsern
/Rickard
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Rickard, du kan kanske skicka vägb. till Lelle eftersom han kommer att vara med på träffen. Tack på förhand.

Mvh
Maria

Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Som sagt, hade varit jättekul om det blev träff även nästa lördag. Hade varit trevligt o träffas.

Maria: Vill ju se din nya pärla också =).

Mvh
Kristoffer

Bilen =)
Länk
PE
144
PEH61
X3 30D -14
Z4 3,5 iS -10
Nästa lördag passar mig bäst också har mycket annat denna helgen

MVH P-E
Nästa helg passar mig bättre oxå.... hoppas vi ses allihopa då =)
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
Det verkar vara många som hoppar av nu i sista stund så det är nog bättre vi flyttar fram det till nästa helg eller när det passar bäst, roligare om vi kan vara med alla och har vi tur är även vädret bättre då:-)

Lelle
BMWCS 03900
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Det tycker jag oxå... :(

Dom ringde från jobbet o ville att jag ska hoppa in för en gubbe som blev påkörd när han cyklade från jobbet...

BMW - Beroende Med Wilja!
Bm
106
Bmw66
1600/2 -70
Börjar väl bli dags att bestämma om vi ska träffas eller inte. Jag kan tyvärr inte nästa helg som det ser ut just nu.

Om det inte blir V-mo denna helg kanske vi från Jönköping med omnejd kan träffas en stund i alla fall.

//Marcus
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Oj då, nu blev det väldigt rörigt och förvirrande.:(

Jag vill inte verka oseriös inför dom andra som redan bestämt sig för att åka på träffen, och som dessutom har långt att köra. Det är ju inte säkert att alla läser mer här ikväll/morgon, utan åker direkt till Värnamo. Hur skulle det se ut om ingen står där som bestämt? Jag tänker iaf att vara uppe vid coop kl.10.00, och åker sedan vidare till Värnamo. Hoppas att fler ansluter.:-)

Mvh
Maria

Bm
106
Bmw66
1600/2 -70
Hej igen!
Då tycker jag att vi spikar morgondagens datum! De som kan och vill träffas som planerat...

//Marcus
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Maria vi syns uppe vid coop kl 10.

Vädret ser lovande ut imon.
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
Bara för att kolla :-)hur många är det som vill i morgon fortfarande nu då?

Lelle
BMWCS 03900
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Jag kommer
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Gomorron vänner. Har försovit mig, men jag hinner. Här har det regnat en del, men det håller på att klarna upp nu ser jag.:-)

Nu ska jag äta lite frukost, vi ses!

Kristoffer, ska bli kul att ses det var ett tag sedan. Det blir säkert en ny träff nästa lördag då är ni välkomna!

Mvh
Maria
Bm
106
Bmw66
1600/2 -70
Jag kommer också. Vädret ser helt klart lovande ut, härligt:)

//Marcus
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
godmorgon godmorgon, Jag kommer åka upp till mcdonalds å se hur många vi blir sen, kan dock meddela att det regnar här i värnamo tyvärr, iaf just nu. kan ju ändra sig med lite rätt mycket tur:-) men ser rätt grått ut å alla håll :-/ kan nog hoppa biltvätten innan här iaf =)

Lelle
BMWCS 03900
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Vilken underbar dag det blev, visst var det vxl väder men vi klarade oss från regn så gott som.

Man får tacka Lelle, vilka underbara vägar han tog ut oss på.

Vi var 7 bilar, tråkigt att det inte blev fler men men det kommer fler tillfällen.
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Jag vill verkligen tacka alla som kom på träffen. Trots att vädret från början inte var det bästa tänkbara, så blev det till slut en helt underbar dag med sol och värme.

Håller verkligen med vad AMET säger om vägarna. Tror det var dom roligaste vägarna jag har åkt på.:-) Ujj, vad fort det gick i kurvorna, himla roligt var det.=))
Marcus hängde med fint med sin 1600, imponerande.

Vi stannade sedan till på Gyllene Rasten och tog något att äta, det behövdes för vi var hungriga som vargar, mumsigt gott var det.

Vinnaren till första pris i tävlingen blev Ingemar, delat andra pris gick till AMET och Lelle, och 3:e priset gick till Fredrik M. Bra jobbat, för det var kluriga frågor!

Väl hemma i jkpg, blev vi hembjudna till AMET på gott fika och kaffe. Det smakade gott, tack!

Vi tog samtidigt upp diskussionen angående stående träffar här i jkpg. Vi satte våra kloka huvuden ihop, och efter en stund pluppade många bra idéer fram om vad vad man kan göra på träffarna. Många trevliga idéer och förslag på aktiviteter präntades ner under dessa 3 timmar.

En ny tråd kommer att läggas ut om detta snart, så håll ögonen öppna.

Mvh
Maria
Visa användare
46
MiuF
Bmw 523i -99
Bmw X3 F25 -2012
Väntar på den nya tråden :P jag är sugen på ståedne träffar :P!
Skulle va jättekul me stående träffar =) synd att man inte kunde idag, men jag hoppas på ny träff snart..

Mvh Johanna
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.