AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
7.493

Träff i Värnamo 30/6 för alla bmw fanatiker

Sida 3 av 5
pe
204
petrob
320i -18
Måste tyvärr också hoppa, SORRY.

Petrob
------
M3 Cab
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Tjenare,

Kan ni inte byta helg? Hade varit kul o vara med då jag inte kan nu på lördag. Jag får säkert med mig "gunsnroses" här på forumet också då han heller inte kunde nu på lördag =).

Mvh
Kristoffer

Bilen =)
Länk
För min del går de bra att ändra dag me då det kommit emellan lite annat, plus att vädret inte är jättebra =/ vad säger ni andra?
//Johanna
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
För min del spelar det ingen roll, eftersom jag har semester.
mej spelar det ingen roll heller.

\\\Linus
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Tråkigt det här med vädret ..tyvärr är det en aning opålitligt just nu. Med stor risk att jag får stå ensam i morgon vid träffpunkten, så skjuter vi upp den tills vädret har stabiliserats. Träffen kommer sannolikt att bli mer lyckad då.

Vi får se till att inte träffen rinner ut i sanden .. Ska vi försöka sikta på nästa lördag ?

Kristoffer, hoppas ni dyker upp.:-)

Mvh
Maria

I stan(Stockholm) är det samling oavsett väder varann måndag på Brostugan.

Klart att ni ska träffas nu när Maria har fixat med allt, lite regn tål väl bilen?
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Håller med starre, klart vi ska träffas lite regn får vi tåla tag med paraply vet ja.
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Ska jag tolka det som att träffen är uppskjuten till nästa lördag samma tid samma plats?

Mvh
vi kan väl köra imorgon.. så kan vi ta en ny träff nästa helg me eller??

\\\Linus
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Eftersom intresse finns, så tycker jag att vi kör som bestämt. Inget regn kan/ska hindra oss fantaster eller hur ?:-)
Sen kan vi ju faktiskt ha en träff till nästa lördag oxå, precis som Linus säger.

Vi får se hur många som dyker upp, men jag står uppe vid coop i morgon kl:10.00, och sen kör vi gemensamt vidare ner till Värnamo.

Off topic. Har tänkt på detta länge. Vad sägs om att ha stående träffar i Jkpg varannan helg som t.ex Göteborgarna har ? >>Länk
Fundera på om detta skulle vara intressant, så tar vi upp den frågan när vi ses.

Mvh
Maria
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
för min del går det i morgon som det ser ut nu här iaf, vädret ser ju dock lite halvtrist ut , men vi kanske kan klara oss undan regn om vi har tur iaf, kan ju hoppas det :-) är det många som hoppar av nu då eller hur ser det ut här?

Lelle
BMWCS 03900
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Bra att du kan i morgon Lelle. Vet inte i nuläget hur många som kommer, men vi blir nog ett litet gäng skulle jag tro.

Mvh
Maria
02
179
02Turbo
1600-2 -69
320Touring -98
BMWCS #6908
Ja o marcus tittar nog upp en sväng om han har tid vill säga. Så vi hoppas på bra väder, ser faktiskt inte så illa ut.

O==00==O
//Filip
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Jag kommer, vi synes vid coop kl 10 imon
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Bra då tar jag kurs söderut imorgon. Endast stort oväder stoppar mig.
IJ
13
IJ
528iT -99
kanske skulle ta 525an å åka på träff jag me

Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Få se vilken bil jag kommer med... Ena fjäderbenslagring har pajat för mig så i värsta fal tar vi hennes Clio om det går bra? :)

Tycker att iden om träff varannan vecka låter bra bara det inte är samma dag som i Gbg.

Synes på McDonalds i Värnamo då!

BMW - Beroende Med Wilja!
Visa användare
46
MiuF
Bmw 523i -99
Bmw X3 F25 -2012
Vi ses i värnamo efter kl 2 får ta och söka upp er i stan, kan inte komma innan :( :D
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
MiuF, det är svårt att säga om vi är i V-mo vid den tidpunkten, enklast är om du åker till Gyllene Rasten, där kommer vi att fika/äta mm någon gång på efm >> Länk

Mvh
Maria
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.