|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Måste tyvärr också hoppa, SORRY. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
Tjenare, Kan ni inte byta helg? Hade varit kul o vara med då jag inte kan nu på lördag. Jag får säkert med mig "gunsnroses" här på forumet också då han heller inte kunde nu på lördag =). Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
För min del går de bra att ändra dag me då det kommit emellan lite annat, plus att vädret inte är jättebra =/ vad säger ni andra? //Johanna |
|
|
För min del spelar det ingen roll, eftersom jag har semester. |
|
|
mej spelar det ingen roll heller. \\\Linus |
|
|
Tråkigt det här med vädret ..tyvärr är det en aning opålitligt just nu. Med stor risk att jag får stå ensam i morgon vid träffpunkten, så skjuter vi upp den tills vädret har stabiliserats. Träffen kommer sannolikt att bli mer lyckad då. Vi får se till att inte träffen rinner ut i sanden .. Ska vi försöka sikta på nästa lördag ? Kristoffer, hoppas ni dyker upp.:-) Mvh Maria |
|
|
I stan(Stockholm) är det samling oavsett väder varann måndag på Brostugan. Klart att ni ska träffas nu när Maria har fixat med allt, lite regn tål väl bilen? |
|
| Håller med starre, klart vi ska träffas lite regn får vi tåla tag med paraply vet ja. | |
|
Ska jag tolka det som att träffen är uppskjuten till nästa lördag samma tid samma plats? Mvh |
|
|
vi kan väl köra imorgon.. så kan vi ta en ny träff nästa helg me eller?? \\\Linus |
|
|
Eftersom intresse finns, så tycker jag att vi kör som bestämt. Inget regn kan/ska hindra oss fantaster eller hur ?:-) Sen kan vi ju faktiskt ha en träff till nästa lördag oxå, precis som Linus säger. Vi får se hur många som dyker upp, men jag står uppe vid coop i morgon kl:10.00, och sen kör vi gemensamt vidare ner till Värnamo. Off topic. Har tänkt på detta länge. Vad sägs om att ha stående träffar i Jkpg varannan helg som t.ex Göteborgarna har ? >>Länk Fundera på om detta skulle vara intressant, så tar vi upp den frågan när vi ses. Mvh Maria |
|
|
för min del går det i morgon som det ser ut nu här iaf, vädret ser ju dock lite halvtrist ut , men vi kanske kan klara oss undan regn om vi har tur iaf, kan ju hoppas det :-) är det många som hoppar av nu då eller hur ser det ut här? Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Bra att du kan i morgon Lelle. Vet inte i nuläget hur många som kommer, men vi blir nog ett litet gäng skulle jag tro. Mvh Maria |
|
|
Ja o marcus tittar nog upp en sväng om han har tid vill säga. Så vi hoppas på bra väder, ser faktiskt inte så illa ut. O==00==O //Filip |
|
|
Jag kommer, vi synes vid coop kl 10 imon |
|
| Bra då tar jag kurs söderut imorgon. Endast stort oväder stoppar mig. | |
|
kanske skulle ta 525an å åka på träff jag me |
|
|
Få se vilken bil jag kommer med... Ena fjäderbenslagring har pajat för mig så i värsta fal tar vi hennes Clio om det går bra? :) Tycker att iden om träff varannan vecka låter bra bara det inte är samma dag som i Gbg. Synes på McDonalds i Värnamo då! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Vi ses i värnamo efter kl 2 får ta och söka upp er i stan, kan inte komma innan :( :D | |
|
MiuF, det är svårt att säga om vi är i V-mo vid den tidpunkten, enklast är om du åker till Gyllene Rasten, där kommer vi att fika/äta mm någon gång på efm >> Länk Mvh Maria |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.