|
|
|
|---|---|
|
Länk Lite nyfiken på vad det är. Nån som vet? | |
|
Ren jävla bluff. Ring till honom och bestäm plats där han personligen kan komma och visa dig att det funkar. Jag GARANTERAR att han kommer med en massa undanflykter för att inte komma dit. Jag tror att säljaren är samma "student" som har blåst så många andra personer som köpt. MVH |
|
|
Den lurar alltså att motorn får kall luft istället för den varma som är. Det låter som en redig pluff ja. Att bilen/motorn blir piggare av kyld luft är att den innehåller mer syre än den varma (är väl ungefär som att vatten är som tygnst vid -4grader), vilket inte går att lura till sig. Men skulle vara intressant att få se hur många som ändå har köpt modulen! |
|
| BLUUUUUUUUFFFFFFFF! :( | |
| Den enda (bi)effekten du får av den är att motorn får för mkt bensin och konstant blir sur :) Trist att han kan hålla på fortfarande. | |
| sooopeeeeeer... | |
|
Ser ju ut som ett vanligt effektmotstånd.... ca 10 - 15 kr på elfa.... skaplig avans på den affären..... Janne |
|
|
Som vanligt kan man ju fråga sig varför sådant här inte sitter i tävlingsbilar om det skulle fungera Min bil: Länk |
|
![]() 318 Bmw 320ia E30 -84a
Bmw 320ik E30 -88a bmw 324td E30 -88a Bmw 750ia E32 -91a bmw 730i E32 -89a |
hahah leta upp killen å knäck nacken på han synd om alla dom som verkligen tror på han |
| Hade det inte varit så taffligt hopskrivet så hade jag trott att det var ett "piggy back" chiptrim. De funkar väl så? Lurar datorn att det är kalluft så att den ger mer bränsle? En bekant satte en sådan i sin X5 3.0d och det slutade med att en massa varningsmeddelande kom och de gick inte bort när vi tog bort chippet. Kort därefter fick bilen spel och ströp motorn. Sedan rasade turbon och fuelrailsensorn gav också upp. De chippen är INTE att rekommendera! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hmmm, säkert en god investering! By the way.....har en 2 liters cola flaska med äkta norsk syrerik fjordluft till salu för 300 spänn, räcker nog till 400hk i 10 sek! Först till kvarn! =) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
M635 forever, maila mig! Jag är verkligen intresserad! Kan betala extra om du kan fixa svensktillverkad norsk syrerik fjordluft, har hört den ska vara ännu bättre. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.