|
|
|
|---|---|
|
Fick ju saklart inte med ficklampan som sitter org i handskfacket......... Undrar vad en sadan kan kosta mej pa en BMW butik !? | |
|
170kr enligt katalogen. Kan dock behövas en kontakt om det inte är förmonterat. Har för mig att den kostar runt en hundring. Mvh |
|
Anders Wängström |
Kostar 130 degisar. KÖpte en nyligen=) M3 POWER!!!!!!! |
|
Tackar for detta........formonterad kontakt finns.....bara ivag och handla........mvh Krister |
|
|
Är det inte samma till 5-serien? Till min skulle bara lampan kosta 175:- Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Vet någon vad lampan kostar till E30, på BMW alltså. önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
|
Va? Sitter den en ficklampa monterar i handskacket? Är det något som har kommit på senare tid? Har en E36, -91. Borde jag oxå ha en? Mvh Henik. |
|
| Öppna handskfacket och titta..... | |
|
Fanns som tillval på e30! /Kristian |
|
Soton |
Den ingår inte i standardutrustningen. |
|
Fanns faktist redan i min 323 -80, alltså E21'an. :) Fullt ös, medvetslös! |
|
|
hum.. kostar 200:- till E30 på NFS... kanske billigare å gå direkt till BMW aså!? /Jonas |
|
rsarits |
Lamputtaget har hängt med sedan -82 på E28, tror att det tom fanns uttag på min E12 -75 |
|
jag hadde de på min 320i 77 så det har nog funnits ett tag mvh. benny |
|
|
vet nån vad den kostar på bmw då? till e30 alltså. önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
|
Tror den kostar 175:- Samma på E28 o E30. Lamppan fanns redan i 3.0 Serien. LTK, kung i Alingsås |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.