AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.133

Tips på någon som polerar och vaxar i skåne.

ji
729
jigga
428i coupé -2014
Vill lämna in bilen för polering och vaxning då jag inte har tiden/orken att ställa mig med maskinen själv. Det behöver inte vara någon avancerad lackkonserverings-historia utan bara en traditionell polering och vaxning.
Någon som kan tipsa om en firma med bra priser?
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Kontakta RekondCenter i Helsingborg.

// M.V.H. Daniel
Ao
50
Aouseus
320 -99
Lite beroende på var du bor men Lund-MD Bilvård, Malmö-Finns fler att välja på, Helsingborg-Ljungs Bilvård eller som Spajjjs skrev Rekondcenter...

Så vart bor du?
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Bor utanför landskrona så jag har lika långt ner till malmö som upp till helsingborg. Hur ligger dem i pris? Rekondcenter och MD Bilvård?
Bi
750
Bimmerbåjj
E83 X3 2.0d -08
E39 530dA -02
Vw Phaeton -03
Finns ju i L-A också,minns inte vad firman heter men killen heter Jerry vill jag minnas.Lämnade in min 528 där i våras och blev nöjd!
Ligger vid Saab ungefär,inne vid området där det brukar stå lite lastbilar o grejer.Om du kommer från "Infarten" ut mot saab,ta till höger sen direkt till höger igen!
Lycka till

BMW fûr allè
Vonne ( vid Autoropa i Arlöv) skall vara GRYMT bra, själv nöjd med Ditec krusegatan ( ja dom "gnuggar" oxå), MR Cap i Hbg polerade fint ( men Mr Caps s.k. lackskydd var skit men det är ju en annan sak) men glansen var bra dunkelblau (263) blev nästan svart blå glänsade beronede på ljuset

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Bimmerbåjj, vad fick du ge för behandlingen där?
Gasar-Magnus, jag har kollat hos dem i Arlöv också men en behandling där går på 4-5000 :- vilket jag tycker är för mkt pengar. Kan nästan få en omlackering för dem pengarna.

at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
har gjort min bil hos vonne i burlöv,dom e GRYMMA!!!
ji
729
jigga
428i coupé -2014
atmos: vad fick du ge för det?

at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
det var hel rekond,lackskydd,motortvätt samt invändigt..vill minas mellan 6000-7000,värt varenda krona!! www.vonne.se
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Håller med atmos. Peters gäng på Vonne (utt: Fånne) i Arlöv gör ett enastående jobb. Hade min 530 där för någon vecka sedan och jag blev djupt imponerad!

----
BMW CS #6212
Mr
177
Mr_OK
325Ci Cab -01
Bilglans heter firman i Landskrona.
Visa användare
177
jonteandersson
BMW X5 3,0l -03
Vonne är superbra! Men de vaxar inte bilar.

""Vad kostar en vaxning?"
-Ingen aning, vi håller inte på med sånt. Vi erbjuder 2 olika lackbehandlingar. Deox PC är en process som avlägsnar repor och slitage. Åtgärden är permanent om än inte långsiktig, då är det bara PAS behandlingen som gäller. Vår syn på vax är att du lika gärna kan kladda in bilen med bregott - blankt och fint tills nästa tvätt. Inget du ska betala pengar för."

Ligger väldigt mycket i det.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.