|
|
|
|---|---|
|
hur är det med bmw entusiasterna som bor i malmö stad finns det ngra? över allt annars i vårt avlånga land så finns det "bmwpower" träffar..... ska vi vara lite seriösa vi oxå? och ha ngn aktivitet /träff? skriv ner lite här så man får lite hum om antalet.... Vem ska till knutstorp? Skriiiiv! | |
|
Jag är deffinitivt bmw-entusiast plus att jag bor i Malmö... who dares wins... |
|
|
vi försökte ju ha en träff i malmö vid midhem en onsdag innan strippen. Men eftersom 2 pers kom och på olika tider och ej möttes förrän på strippen så blev det inget mer efter det. |
|
|
Tyvär så kan jag inte köra förän nån gång nästa vecka då bilen står på verkstaden för byte av startspärr. who dares wins... |
|
|
Försökte ha träff i Malmö?? Det hade varit bra om ni hade sagt något om det! ;-) Hade gärna följt med... |
|
|
vi snackade ju om det. i asg strippen tråden i detta forum. |
|
|
Hade varit kul att spana in andras vackra Bumsar! Men man får väl hålla sig till Knutstorp den 28/4, för ni ska väl dit? ;-) //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
Jag är med! hade varit lattjo med lite lokala träffar Surfa in på beam.at/bimmer |
|
| Varför inte.. sålde min bil i lördags, men får väl ta och skaffa en ny...! | |
|
Jag bor i Malmö o har en bmw coupe..Så jag är på om det blir nån lokalträff. Mvh Petra |
|
|
Toppen visste väl att det skulle bli en del respons! knutstorp är givet vem ska dit? kunde ha sällskap dit eller nåt..? onsdag vid 1900 på mobilia låter oxå bra! Rantzow vad är du ute efter?(bil alltså) jag letar oxå:) ses kanske på onsdag... om inget oväntat kommer i vägen(jobb). |
|
| Bor förvisso i Lund, men det tar ju bara 6 min till Malmö så det är klart att man e på!!! Jobbar hur mycket som helst så det kan bli tufft med tiden bara. Kommer till Knutstorp på söndag, den chansen kan man ju inte missa! | |
|
Jag & polaren skall självfallet till Knutstorp på Söndag! Spana in fina Beemers & Sunkiga Audi´s! ;-) Det är ju som ni vet BMW-Audi-Träff!!! När rullar ni ifrån Malmö? //HenriK //Kungen Af Malmö |
|
|
ska nog hämta min ny införskaffade bil på lördag eller söndag hoppas jag:) hinner man så tar man vägen förbi knutstorp:) längtan är stor!!! 325ix-88 i mkt fint skick |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.