|
|
|
|---|---|
|
Hej! Innan jag köpte min 320cab (c:a 1,5mån sen) så kollade jag runt en del på blocket. Ett väldigt vanligt fel tycks vara utslitna skinnstolar.. Så och på min. Har kollat med en sadelmakare men tyckte nog att han tog i rejält.. 5000:- för att klä om en stol.. Är det rimligt eller? Hur har ni andra gjort med era spruckna stolar? Överdragsklädsel? Ny orginalklädsel? Nån som vet omdet finns ny klädsel som piratdel nånstans? MvhTobbeNylander | |
| Om mitt säte hade varit trasigt hade jag kollat efter en bättre begagnad på skroten eller blocket. | |
| Blocket verkar inte erbjuda så mycket, men skrotarna kan ju vara en ide.. Stolarna i min 320cab -88, är det nån som vet om det sitter liknande stolar i andra modeller med skinn? | |
|
Tjena. Kolla med bmw. Det finns klädsel som reservdel. Köpte detta till min gamla touring för några års sedan. Kostade runt en tusing till ryggstödet. Det består av 3 delar, om det är en sportstol. De sa då att till vissa klädselmodeller var det slut som reservdel. Mvh Danne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.