|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det var väl fler folk från rejsa som var intresserade av att köra superstage helt enkelt =) Tack för massa bra bilder Micke! skitkul att se sig själv ju.. Vad gällde tiderna så tror jag det blev endel bra tider. Själv är jag väldigt nöjd med 135.53 med 318is med r-däck. Fast mest nöjd med min stegringskurva. Sänkte mig för varje gång jag var ute. Är väldigt imponerad över lattmjolks tid på 1.34.6X med sin 525:a e34 med r-däck. Men kanske mest imponerad över millway-samuel som körde 1.21.03 med sin M3 e30. Det är ju bara 0.2 sekunder efter its-fun porchen som gullabo kör, sjukt.. Åkte med en gång under uppvärmningsvarvet och då blev tiden 1.22.8X. Med kalla däck och passagerare.. vilket monster! Och vilka jävla g-krafter i kurvorna. tack för en himla kul dag! Hoppas man lyckas få igenom lite uppgraderingar under vintern så man kan testa igen nästa sommar och se om man kan kapa någe då.. |
|
|
Här har vi Millway-Samuel som körde som en gud. Det ska inte gå att svänga en E30M runt Superstage så fort som Samuel gör. Respekt. Länk PEAN-Stacke på äventyr. Länk Johans diesel 1:a redo att lyfta. Länk anders snabb i sin 525:a. Länk Niklas pressar sin 318is. Länk Matz och Mia krängde runt i sin svängglada Z3 2.8L. Ett försök att avsluta i mål med baken först misslyckades ;) Länk Lillebröderna kämpade på. Larsson pressade sin MINI till bra tider: Länk ..och själv körde jag slut på två framdäck i min jakt på Larsson. R-däck "burnisar" trots LSD med framkrafsaren ;) Länk Tack Micke för alla dina bilder ! |
|
|
Det ser helt klart ut som ni hade kul. Att Millways svarta M3:a var snabb såg jag redan på Mantorp (BMW Spring Break) där min E36 M3 3.0 torskade även på långa rakan, det är drag i den bilen. Att han snudd på skulle tangera Gullebo i it's fun var inte illa, respekt! Hobbe, jag var så jäkla sugen att haka på, det var ju lite detta jag sett fram emot, min bil har ju redan en bra tid på Superstage (med tidigare ägare) så jag ville ju se hur man själv stod sig. Men när bilen börjar falla i delar så är det inte kul. Kikade precis i kalendern och ser även att jag missar Knutstorp, (tjejen har bokat in oss på charter) så nu ställer jag av bilen och reparerar det som är trasigt så drar jag till Nürburgring i höst och kör lite i stället. Kan man se fram emot en presentation av tider och ett reportage i Bilsport fram över kanske? MVH Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.