|
|
|
|---|---|
|
jag undrar om det är någon som jag, har fått vänta på grejer från dns trading i månader istället för veckor? jag blev lovad att jag skulle få en frontspoiler inom 2-3 veckor men nu har det gått 8veckor sen jag beställde. tycker det är djäkligt dålig stil att inte ens få en förklaring till fördröjningen och då ha en möjligthet att kanske beställa från någon annan. här är deras sida och frontspoilern Länk sen undrar man givetvis hur kvaliten är på deras grejer. min hemsida Länk | |
|
nu har det löst sig då jag har beställt en likadan frontspoiler via telefon hos dreamcar och ska få hem den redan på tisdag. Det kallar jag snabb service. jag ska då aldrig mer beställa hos dns trading där man inte ens får svar via mail från dom. tur de finns seriösa firmor min hemsida Länk |
|
|
hmm jag väntar fortfarande på min m3 spoiler, de sa 2-3 veckor till mig med men det har gått 4-5 veckor nu. Och de har ringt en gång och då för att höja priset med 200:-. Ska ringa dem imorgon och säga att kommer den inte inom vecka så skiter jag i beställningen |
|
|
De är för mig helt ofattbart hur man kan ha så dålig service på ett företag,speciellt på sånna här mindre företag som de svider ännu hårdare per förlorad kund. Hur svårt ska de va ge bra service? Att de kan strula med vissa saker så att de tar längre tid är ju inge onormalt...men att bara skita i kunder!? De räcker med så oerhört lite för att man som kund ska känna sig omhändertagen. Räcker med ett mail där man skriver att tyvärr så har de blivit försening på din vara med en viss tid,blir de förändringar så här vi av oss...klart! Som kund är man nöjd med de.... Jag har precis de här problemet själv nu med ett företag i tyskland som är helt hopplösa att informera om läget,man får ligga på själv hela tiden,och leveransen är försenad med ca 40 dagar fast dom lova inom 10 dagar den dagen ja la beställningen. Jaja...är bara så fruktansvärt less på sånna här företag som inte bryr sig. |
|
|
det löste sig tillslut då jag kom i kontakt med dreamcar och vilken service säger jag bara !!!, dom ringde upp mig och bekräftade att frontspoilern fanns hemma och 5dagar senare dök frontspoilern upp välpaketerad och med en grym passform så det var bara att skruva den på plats direkt och den diffade inte ens 1mm trots att det är glasfiber och avgjutet från någon bil. jag blev så imponerad så nu har jag beställt resten därifrån. min hemsida Länk |
|
|
likaså bakspoilern fick jag från dreamcar och med snabb leverans och snyggt paketerat. en bra stylingfirma att rekommendera enligt mig min hemsida Länk |
|
| Synd på deras priser bara.. Visst har dom bra saker men det har många av dom andra också till ett betydligt vettigare pris... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.