|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Gustav: Måste först skaffa mig en bluray spelare och en HD tv........ |
|
|
Kompressor... |
|
|
Släppte Viperägaren upp gasen när det är 52 sek kvar av filmen? ;) J*klar vad M6an verkar gå uppe i fart! Mvh, /Wille |
|
| Ursäkta, men det där verkar väl lite osannolikt?...En standard Viper är duktigt snabb, och denna är kompressormatad? Och varför blinkar hans bromsljus till sekunden innan M6:an börjar komma ikapp? :) | |
|
Jag läste ett höghastighetstest från Nardo i AMS där SRT10 (efterföljaren till RT10 i filmen) inte kom upp i 300km/h, och bilen blev betänkligt mycket segare efter ~200km/h (nånting). Aerodynamiken dödar taklösa bilar i höga hastigheter :) Om den dessutom gått på strippen en del kan man tänka sig att det är en annan utväxling? Kan också påverka... Mvh, /Wille |
|
|
Sani: M6 glider förbi vid 200 km/h och VIperägaren kör nedcabbat. + M6 är trimmad samt 7 vxl SMG. |
|
|
Alpina B5 vs Kelleners Sport BMW M5 Länk |
|
|
Tack för filmen Den går fint den där M5'an! Imponerande tyst inuti Alpinan, svårt att uppfatt hur fort det går nästan.. 570hk!! Är det K.sport Motorkit KS M5 med K.sport headers? Mvh, /Wille |
|
|
Yes, men med Superpsrint grenrör. Spöar ju 997 Turbo :D |
|
|
Och Supran igen: Länk |
|
|
Länk |
|
| Tja, jag har iaf haft över 350km/h på det där fältet. Tjänstefordon! | |
| vilka mäster uppvisningar gustav,alltid lika roligt o förväntansfullt o se dessa filmer tackar o bugar... | |
|
Om man klarar av ljudet året runt så är ju raka rör till CGT ett givet val:D Länk Gustav, dina events håller väldigt hög nivå(som jag skrivit tidigare), kul att de visas publikt också! Mvh, /Wille |
|
|
Tack Wille :) |
|
|
BMW M3 CSL vs Audi RS4 B7 V8: Länk |
|
|
Gustav: När kommer detta trevliga event genomföras i å? Är man välkommen med någon bil? //Stefan |
|
|
Tack för underhållningen!! Mvh Magnus Tolf |
|
|
StefanL, i maj lutar det åt. 335Ci-07 AC Schnitzer 335d Touring -07. Berätta mer om dom? |
|
|
M6 i all ära, en drömbil för mig. Och visst går det fantastiskt bra En överladdad Viper som får spö rakt fram är dock inte annat en ett bevis på usel trimning. Ge mig en Viper, 6månader och lite folköl i garaget, så lovar jag att äta av min högra arm om en M6 skulle ens vara nära vid rakans slut. <object ><param name="movie" value="Länk name="wmode" value="transparent"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" ></embed></object> |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.