|
|
|
|---|---|
|
Har ni några erfarenheter utav BMW i Grästorp? / .:Hehe:. | |
|
Tycker dom alltid har varit jävligt spydiga mot mig i bilhallen, men reservdelar är bra. Verkstaden har jag ingen ordentlig erfarenhet av än, men när dom skulle starta en 540 Touring så blandade verkstadskillen ihop "+" och "-" när han skulle starta den, ett antal gånger, även med den STORA hjälpstarten, men bilen hoppade igång till slut. Ska dock in till verkstaden själv på måndag för en felsökning av 750:n så då har ja lite mer erfarenhet av killarna i verkstaden. Mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Hej Erik! Hur gick det i Grästorp? Var dom nåt att ha eller? (Funderar själv på att ta servicen där!) //SR |
|
|
Gjorde senaste servicen där på M Roadstern och jag måste säga att jag fick ett kanonbemötande. Bilen var precis så ren som när jag lämnade in den, fanns inget som skvallrade om att de hade varit där och pillat. Magnus vid disken är trevlig och tillmötesgående. |
|
|
När det gäller bilförsäljningen skulle jag INTE rekomendera dom! Åkte från Uppsala till Grästorp för att titta/köpa en 525dt-06 som dom haft som demo/utlånings vagn. Hade fixat allt med bank osv. så det vara bara att provköra och åka hem! Dock hade jag innan resan frågat om bilen och däckens skick. Den skulle vara i bra skick med något stenskott på huven bara. JOvisst helasidan var blästrad av stenskott samt var bakdäcken helt slut. Sa att jag tog stenskotten men han måste pruta på däcken som han sa var kanonskick innan jag åkte. Icke sa nicke vilken jävla sopa! Köpte en ny istället på BMW solna dagarna efter! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.