AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.246

Vilken av dessa tre bilar hade ni valt?

Sida 2 av 2
16.547
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Jag får en otrevlig känsla av annons nr 1. Den innehåller för mycket bullshit som "tillfälle" och annat struntprat. Om bilen har varit till salu sedan Abbe letade så är det knappast ett "tillfälle". Dessutom så tjatar han om "Snygg och snabb familjebil, stort lastutrymme, steptronic, sportstolar, en härligt åkkomfort m.m. gör detta till en helt suverän bil att köra och åka i!" Blä, så mkt struntprat på samma gång.

Information som man vill veta om en importerad bil såsom vem som ägt den, servicehistorik, hur han kollat miltalet osv lyser med sin frånvaro.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Jag tror att det är fullt möjligt att komma en bit under 100KSEK på alternativ två. Ej faceliftade e39or står inte speciellt högt i kurs.

BM
191
BMW-Björne
F10 530d x-drive -14
tror du det ,det är ju lågt miltal och har bra utrustning.
budgivning är ju inte lätt, man vill ju inte verka vara en .......
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

simon_en, du har säkert rätt, jag blev lite för personligt torsk på bilen. Men å andra sidan, har säljaren is i magen kanske rätt köpare...osv.

La ni märke till att han dragit åt handbromsen :-)

Hade jag varit i marknad för en vagn i den prisklassen hade jag varit på väg till STHLM nu.
ol
161
olve
535D -07 LCI
Allt är väl prutbart.verkar ju inte va en rusch efter bilen,Bilpriser värderar den till 112000-123000.skr Vill han bli av med den så får han väl gå ned i pris,
Köparnas marknad.... Det är väl köparen som ska ha myycket is i magen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.