|
|
|
|---|---|
|
hej min original monteret gps forlorer kontakten med sateliterne då og då, og glömmer at vise vägen även om jeg er kört forbi vägen. såger ingenting ! hände seneste gång i söndags 2 gånge på 1 time ? er det fordi at den tränger til rengöring ? kan man köre en rengöringscd i navin ? er den kaput ? det går inte at komme ind i destination memerien heller ? behöver hjälp tror jeg.!!! nån som vet nån som kan hjälpe. tacker | |
|
Prova att uppdatera navigatorns operativsystem och sedan med en nyare kartskiva. /Andy |
|
|
tak for svar andy men jeg har inte en susning om hur man gör, og skulle våga göre det selv. non som kan det ?? lasse |
|
|
Hej, Har du en MK2 eller MK3 läsare idag? 1 eller 2st lysdioder på cdenheten för navigaering. Om du har en MK2 så är det väldigt liten risk att något går fel. MK3 orna är betydligt mer känsliga. Jag har gjort det ett antal gånger och enbart misslyckats någon gång på en MK3 där jag fick tvinga ut skivan varpå navigatorn fungerade igen. /Andy |
|
|
hej andy tak for snapt svar der står : philips sy 567/23 1 lysdiode på on 1 lysdiode på cd-in software model: sw 2-1/60 skärmen er 4:3 lasse |
|
| okej, du har en MK2 enhet, prova att uppdatera OSet, det går väldigt sällan fel på en MK2 samt prova med en nyare kartskiva. | |
|
Oset?? hur göra ?? har bestilt ny 2007 skiva lasse |
|
|
Beställ en os skiva samtidigt. Var har du beställt? ebay? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.