|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad tror ni om denna m5 ? självklart kan man ju inte säga hur bilen är med hjälp av bara en annons. men enligt mig så verkar den ju riktigt fin, med detta miltal borde väl bilen vara i mycket fint skick om ägarna varit dom rätta ? sen priset vet jag inte om det är lite väl högt, dock är jag beredd att lägga lite extra för att få det man vill ha | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag känner personen som äger denna,och den är verkligen i kanonskick!! Ett gott råd är att kolla på den,den är satt till ett bra pris med tanke på vad man får. Men skynda,det börjar bli spekulanter på den nu! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| men är de inte 99or man ska undvika att köpa? | |
|
Har inte den varit ute tidigare för 199' eller nåt sånt? Den ser riktigt fin ut. |
|
|
Gillar färgen, verkar vara mycket fin. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Är den importerad 2000 eller 2001? Väldigt lite mil på den! Ser fin ut. Mvh Jonas |
|
|
Jepp, importerad och togs i trafik 2000-10-05 i Sverige. Mvh Johan |
|
| imolaröd m5 e39,är dröm vagnen för en annan.urläcker må jag säga.den som köper den är lyckligt lottad... | |
| Fin bil som förtjänar ett liv som sommarbil några år till. | |
|
Köper jag den kommer den behandlas som ett barn och köras enbart sommartid.. vet att servicen inte alltid är att leka med, vad kostar det om man följer serviceboken ? sen spelar det inte så stor roll vad det kostar egentligen, köper man så tycker jag den ska servas som den borde |
|
|
Köp den så kan vi prata Imola på någon träff i sommar :)Det verkar inte vara någon taklucka på den det tycker jag är lite synd.Men färgen och milen väger upp det. Min Imola Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.