|
|
|
|---|---|
|
Gick runt med magnet för skojs skull på GT:n. Till min fasa "sög" magneten fast i huven! All info tyder på att huven skall vara i aluminium? Bilen är aldrig krockad vad jag vet. Gick in på RealOEM.com men hittade ingen huv i aluminium. Vad är det frågan om? Mvh Markuz | |
|
Har för mig att det bara är dörrarna som är i Alu,men jag kan ju IOFS ha fel.. Mvh Jimmy |
|
|
OK, enligt all info jag har läst genom åren så skall huven också vara i alu. Däremot inte bagageluckan som många tror. Vi får se om vi får mer svar. Mvh Markuz |
|
| Många tror, som du nämner, att huv, bagage och dörrar är i aluminium. Den information som jag kommit över säger att det enbart är dörrarna som är i alu. Blev också förvånad när jag var runt med magneten och huven var plåt. Min huv är heller aldrig utbytt. | |
|
De är bara dörrarna som är av aluminium. Vissa 3.2:or fick också aluminiumdörrar. _______ //Niklas |
|
|
Jag har "turen" att ha fått aludörrar på min 3,2à. |
|
|
Som sagt.... Huven är inte gjord i aluminium.... :-) /Jonas |
|
|
Yes, jag har åxå alu-dörrar på min 3,2 hihii....märkte jag efter 7års ägande! DanSol `Mr eMDraj` |
|
|
dansol: Trevlig upptäckt! Vad var det som avgjorde om en 3.2 coupé skulle få aludörrar, tillverkningsintervall? Mvh, /Wille |
|
|
Skälet var nog bara, slut på plåt! (gissar bara) DanSol `Mr eMDraj` |
|
|
Hur många kilo skiljer det mellan dörrarna? / Mvh Jimmy |
|
|
Har oxå Alu dörrar på min =) Det var dom tidiga 96:orna som fick lite leftovers från GT produktionen -95 Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.