|
|
|
|---|---|
|
Har planerat att uppgradera strålkastarna på min M5 -00 ett tag nu men jag är fundersam över kostnaden. Vart till Bmw där fick jag prislapp 14500:- paret för xenon facelift strålkastare har även sett orginal på nätet för 8000:- paret sen finns det ett par från FK automotive som skiljer lite i blinkersglaset annars ser dom ut som orginal för 4300:- även xenon där. Vad skiljer orginal strålkastarna från FK automotives förutom faktum att det är bmw orginal? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
BMW-original=Hella. Det finns ofta begagnade på börsen o blocket som alternativ. Kan det vara kvaliten som skiljer Fk från Hella möjligen ? ///MVH Hasso Länk |
| Köp absolut Hella, strålkastarna från FK automotives tycker jag ser billiga och fula ut. Köpte själv FK till min bil men lämnade tillbaks de och köpte hella istället. Här till exempel finns nya hella för 7200:- Länk Annars kan du ju kolla på ebay. | |
| Jo vart hella orginal facelift , bmw upptäckte att dom hade nån typ av uppgraderings kit för E39 som gick lös på 9800:- istället för 14500:- så det fick bli sådana istället. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.