|
|
|
|---|---|
mikael.hedman |
Är ute efter en vinge men vet inte vad den heter, Helt rak vinge men en platta på varje sida som sitter monterad i 90grader och står på 2 helt raka fötter, någon som kan komma på vad dom heter och eventuellt vart man kan få tag i en billigt?? |
mikael.hedman |
Någont som liknar dessa!.. Länk Länk Ni kan vara lungn den ska inte monteras på en BMW!! :) |
|
tror dom heter Airforce vingar... mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
Dino |
Stcc vinge heter de , de flesta styling firmorna kan du beställa den ifrån . M-MotorSport |
pay-325 |
BSR vinge sålde min för 2000 det var en stälbar dubel vinge. |
mikael.hedman |
Kärt barn har många namn! :) Ingen som har någon liknande att sälja? |
Dino |
Jag har en Rieger Vinge men det är inte en sån som du beskrev iallafall . Det är den Höga vingen med Bromsljus finns en annons på den i BÖRSEN , bor du i Sthlms trakterna kan jag visa den till dig . M-MotorSport |
mikael.hedman |
Vingen får vara vara max ca 110cm bred och fötterna för vara mellan 55-70cm isär är det sånt som går ned på sidan och ska skruvas fast så måste den vara under 98cm bred!.. Ska sitta på en kombi bil!.. |
|
Air Force vinge kallas den, har för mig att dem finns på www.oka.se .. ** be as free as you want ** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.