|
|
|
|---|---|
|
Hej, mina elektriskt infällbara backspeglar har fått "spel"! När jag trycker på knappen åker båda speglarna in, för att sedan direkt åka ut i utfällt läge igen! Har någon en aning vad detta fel kan bero på?? | |
|
Jag har exakt samma problem på min :-( / Gronken |
|
|
Givarfel. Prova åk in på BMW och be dem göra ett garantiförfrågan/ Goodwillförfarande. Det kan funka trots att nybilsgarantin är 2 år om bilen är sv-såld och servad på märkesverkstad. Vänligen Asken |
|
|
Tack för tipset, det ska jag prova ! /Gronken |
|
|
Tackar, blir besök på BMW således!! Trevlig midsommar och kör försiktigt!! |
|
|
fan va lurigt jag har samma fel på min Pelle 81 |
|
|
Jag med, verkar vara ett standard fel, suck! Orkar inte åka till BMW, kan man fixa det själv? Mvh Ingo (tillbaks efter flera års frånvaro :) |
|
| Hej, gjorde service på BMW i Ängelholm, Paulssons bil. Kan rekommenderas. Dagen innan skickade dem påminnelse på sms och dagen efter kom ett tack-sms på telefonen med direktnummer och namn på den som gjort servicen om man hade några frågor. Felsökning gjordes, felet var mircobrytaren i v-spegel. Paulsson skickar in om Goodwill. Förmodligen måste hela spegeln bytas, dvs dyrt!! Jag återkommer i ärendet, dem räknade med upp till 1 månad innan svar om ev. goodwillåtagande. | |
|
hur blev det med speglarna? Pelle 81 |
|
|
Hej! Inget besked ännu!! Får tillsvidare trycka in dem med gammal hederlig handkraft! |
|
| Jag har fått besked och fick inte byta på goodwill, surt sa räven! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.