|
|
|
|---|---|
|
Glad i hågen gick jag ut för att pynta pärlan med ett par vita blinkersglas fram. Min glädje förbyttes dock snabbt mot hjälplöshet när jag insåg att det inte skulle bli något byte idag. HUR GÖR MAN? Det finns ju inte en möjlighet att få in en fullvuxen karls händer där framme om än midre ett verktyg dessutom... Ska jag behöva svälja stoltheten och åka till en verkstad för ett så tillsynes bagatellartart ingrepp? Tacksam för alla tips! // CliFF [ Länk ] < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > | |
| Lider med dig CLIFF ! För mig tog det ca 4h att byta. En "stubbmejsel" och en "Lappin" var mina bästa kompisar under bytet. | |
|
Man brukar se ut som man slagits med en katt efteråt, men det går. Jeppe |
|
| CLiFF : Vart fick du tag på glasen?? | |
|
Jag köpte dem begagnade av en gentleman på annonssidan. // CLiFF |
|
Deliq |
Kolla mekartipsen på byte av strålkastarinsats på E34. Torde vara snarlikt på E32. Som sagt det krångliga är att få bort allt som sitter framför. Lycka till :-) M V H // Deliq |
| Visserligen var det 2 år sen jag bytte blinkersar på min E32´a, men vad jag kommer ihåg så var det inte spec. krångligt så det borde du klara av själv. | |
|
Hmm.. upp till bevis i helgen alltså.. Ska läsa på lite och tvåla in händerna i Yes, så kanske jag kan klämma in dem mellan allt bråte... Återkommer! // CLiFF |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.