|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Du Perkka: Om ja säger så här de e väl cirka 5.5 från pite till lule å från Pite till sundsvall e de väl lite över 50 mil....*hoppas du fick svar på dina frågor* Mvh Mr-speed P.s Va ha du för kärra då D.s go for 540 manuell |
|
|
hmm.. det ligger ca 20 mil ovanför umeå om det hjälper dig nåt. JA hoppas ochså att det kommer bimmers... jag kommer juh dunka ut nån post nåra dar före så att folk kommer ihåg det... men det viktigaste är ändå mun/mun metoden, dvs berätta för era kompisar och be dom berätta det för sina kompisar osv.. vore kul om vi blev iaf 30-40 bilar. /mvh jocke |
|
MG |
Tjena Perkka! Det är ganska exakt 31 mil mellan ö-vik och Pite. Är själv från Ö-vik men bor sedan -88 i Pite och kört mellan städerna ett otal gånger. Värsta biten är mellan Umeå och skelefteå smal krokig och så in i h-----vete Tråkig annars är det bara att stå på. |
|
Han sover nog...om man tittar på tiden när han skickade in sitt inlägg =) go for 540 manuell |
|
|
hehe... MG,pitebo? då kommer du på träffen hoppas jag? /mvh jocke |
|
Perkka |
Mr Speed: Ja, de e så de ska va; uppe på nätterna & sova på dagarna :) Jag kör farsans 520 E34 *suck*. Men jag kommer kanske i en 323 e30 istället, OM jag nu kommer.. För de beror på om jag få me kompisen som e ägaren av denna bil :) MG: Tack då vet jag.. Förresten, vart i Övik bodde du? (lite off-topic men..) Fan över 30 mil, de e en bra bit de :( Mvh Per If everything seems to be under control, you`re just not going fast enough! |
MG |
Perkka. uppvuxen i Bonässund flyttade sedan till lägenhet på Hantverksvägen uppe vid Kyrkan. |
Perkka |
MG: Jag bor ovanför Svedjeholmen, om de säger dig nåt.. Men vet nån ungefär hur mycket folk de blir? Mvh Per If everything seems to be under control, you`re just not going fast enough! |
tobbe N |
perka många bilar som jag hört iaf. .. carfashion ska dit blandannat massa bodensare luleå bor piteå bor eventuellt skellefteå . raceinorr blandannat å sen en del jänkare oxå förhoppningsvis så över 30 bilar kan vi vänta oss. .. |
|
ja det är jag ganska övertygad om att det blir.. men om alla tänker "det kommer säkert inte nå många, ids inte fara" så blir det juh inte så lyckat... så därför! har ni tid och bor i närheten.. SÅ KOM!! :) /mvh jocke |
|
|
Damn, fel helg!!!!! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.