AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.514

Träff för oss norrlänningar (piteå havsbad)

Sida 1 av 2
Tjena Bmw lovers!! nu är det så att vi är nåra st som anordnat en träff för alla som gillar bilar, kommer vara allt från opel till bmw där som det verkar nu, kom igen nu norrlänningar och visa att vi inte är sämre än sörrlänningarna!!!, träffen är 4/5 Lördag (näst nästa helg) kl 15.00 på stora parkeringen när man kommit in igenom incheckningen på havsbadet..

att ta med sig nån vedklabbe och en stol är att rekommendera då det blir grillning osv nere vid hamnen efter vi träffats och kollat hur många vi blir!!!

kom igen nu, vill inte vara enda bimmern där ;)

/mvh jocke
M3-Mackan
Men f*n oxå. Jag ska ju ner ihelgen som kommer alltså på fredag(26)-Söndag. Det här hade jag ju inte velat missa ju. Speciellt eftersom att så gott som alla i Piteå lär känna igen min bil ;)
*Suck* Hur ska man lösa det här då...dyrt att åka Piteå Tur&Retur =(

-Mackan-
det kommer bli asskojj det är jag övertygad om..

kan nog bli en kväll att minnas hela sommaren om folk är så intresserade som det verkar!

/mvh jocke
M3-Mackan
Då kanske jag måste åka ner 2 helger i rad måste bara få med mig lite fok i bilen som vill betala soppa =)
Är det mkt race nere i Piteå på helgerna? För nästa helg då ska de köras ;)

-Mackan-
M3-Mackan
Förresten hur många är de som är intresserade just nu av träffen?

-Mackan-
mackan, jadu.. såvitt jag vet så ligger vi då på bara genom opelforumet på 25-30 bilar.. sen kommer det juh att bli MÅNGA många fler skulle jag tro.

genom Race i Norr osv.. djungeltelefonen ska juh snart börja göra sitt.. iomed att vi spikade detta så tidigt som imorse.. men jag vet inte säkert.. men vi blir nog många ;)

mackan, föresten.. kör du en gul M3a?

/mvh jocke
M3-Mackan
"Jokko"
Jaa, de gör jag. Jockes gamla...

-Mackan-
då var det den som polaren körde ifrån med sin 242 turbo ;) den gröna besten.. med stor turbo och last bils intercooler och förgasare.. ;)

om nån nu minns det!

HOPPAS du kommer mackan, skulle inte vilja vara ensam BMW där ;)

/mvh jocke
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Jag kommer tror jag iallafall, Jobbar den helgen men det går nog att ordna...

Livet är för kort för att köra diesel!!!
JA E ME JA E ME....fan va kul....va glad man blir när man ser sånt hära Mvh Mr-speed

go for 540 manuell
Jokko: e du från Pit stan eller =)fan att ja måst köpa nya däck annars hade de väl blivit uppvisning men de får väl bli lite bränna iallfall Mvh Mr-speed

go for 540 manuell
okei...från Lule såg ja NU =) men iallfall grymt att du ordnar här i PIte

go for 540 manuell
är från boden!! 2 mil utanför luleå ;)

jodå, det känns skönt att man orkade ta tag i det..

mr.speed, vifår bränna ikapp så dom där grävligsdrivna bilarna får se att man inte måste ha andningshjälp för att göra lite rök;)

/mvh jocke
glömde säga!! berätta åt era vänner försök få med så många som öjligt.. jag vill skitgärna att det blir mycket bilar så att folk ser att vi ochså kan.. vi har redan sagt att blir första träffen lyckad.. då blir det 2 träffar till som det verkar.. en midsommar träff, och en sen sommarträff..

så SPREAAAAAAD!!!!! vi norrlänningar kan ochså!

/mvh jocke
vi skulle kunna skapa en fortsatt kontakt så vi kan fullfölja de här eller du kan maila mig för vidare info de skulle va skit kul om vi kunde ha nån träff typ i boden eller nå sånt =) ja har då sov plats där iallafall min mormor å min farmor å farfar bor där så nå vet ja vars boden e alltid Maila mig på musse_pigg_71@hotmail.com Mvh Mr-speed

go for 540 manuell
har addat dig på icq Mr.Speed.

"Jocke" heter jag..

/mvh jocke
hälit =)

go for 540 manuell
så gå online.. ;)

/mvh jocke
M3-Mackan
Jag dyker nog upp! Bara jag får med mig några polare så jag slipper köra själv från Gve.
Jag har hört talas om Volvon...lever den ännu? :)

-Mackan-
volvon är såld ;)

han bygger på ett nytt projekt som nog är klart om nåt år.. volvon går fortfarande i boden, har inte sett den nåt än i sommar dock..

men med samma anmärkningsvärda laddtryck på 2.0bar fortfarande ;)

/mvh jocke
Perkka
Hej, jag e ev. intresserad. Men hur många blir de egentligen? Hoppas isf att de blir fler Bimmers.. Vet nån hur långt de e te Pite från Övik? De e väl iaf 40mil te Lule..
Jocko: 4/5 e ju inte nu te helgen men nästa helg va?

Mvh Per

If everything seems to be under control, you`re just not going fast enough!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.