|
|
|
|---|---|
|
Är det servotronic på M5 E34 eller är det vanlig servo? //Schnitzer | |
| På dom med nürburgringpaket är det servotronic.. | |
|
De som har nürburgringpaket, är det bara 95:or eller finns 89-94 med det också? //Schnitzer |
|
| Jag är inte säker men jag tror att alla 3,8:or har det,jag har då det på min 92b 3,8 tror inte det finns på 3,6:an som vissa tycker är sportigare pga trög styrning och trög koppling.Paketet består av den adaptiva fjädringen, kraftigare kränghämmare bak,servotronic samt 9" bakfälgar. Jag tycker att allt det där funkar skitbra. | |
|
Ok, det låter ju bra. Jag har servotronic på min 750i och det vill jag ha på nästa bil helst. //Schnitzer |
|
|
95:orna hade det som standard! Till tidigare 3,8-liters fick man köpa till det om man ville ha det! 3,6-litresmodellerna fanns det inte till! Per L |
|
|
Det var -95 som det kom 18" hjul som standard på M5, eller? //Schnitzer |
|
|
Japp det var -95. Tycker att 3.6an är lite roligare att kör pga det som redan har sagts här. Har kört 3.8 också innan jag köpte min -89. Mitt råd är att du provar bägge innan du bestämmer dig. Vilken du än väljer får du en bil utöver det normala! 200% körglädje garanteras! Om du är intresserad så har jag min till salu. Måste tyvär göra mig av med den pga behovet av en kombi :( Du kan ju maila eller titta på BmwBörsen för mer info. Bilen finns i Blekinge. Lycka till! Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker! |
|
sebbe_bmw |
Gutte: Kör en M5 Touring! Kostar kanske men jag hoppas att det blir en BMW iaf! Sebbe |
|
sebbe_bmw: Det blir nog en Audi S4 eller S6 Avant. Provkörde en kompis S4 och det är ju inte samma som M5an, men jag har tyvär aldrig varit förtjust i BMWs kombibilar. Men jag köper ju inte 2.2 an utan V8:an i Audin. Det blir ju inte SÅ mycket effekt förlust :) Kan vara kul att prova att ha en turbo någon gång också! Men efter den blir det nog en M5 -99 eller något. Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.