|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, Kan någon rekommendera mig verkstad i Sthlm som kan byta de övre, bakre, bussningarna i min E46:a? Gärna snabbt, BMW har tid i Juli och däckverkstan ville inte ge sig på det. Thx! | |
|
Ring patrik på backman motorcenter i västberga tel 410 699 11 Han gör allt på min bil, toppenkille....han jobbar bara med m-bilar, rs & amg i princip...... |
|
| jbergin>> ska du byta till powerflex lr? | |
|
Bil&Motorteknik 08-7110687 borde kunna fixa det på ett par veckor... Mvh Asken |
|
|
Använd inte killen i Huddinge, han tar hutlöst betalt. Han svetsade och justerade mitt Eisenmann, tog ca 1,5h. Han hade mage att begära 1950KR! Synd egentligen för han hade bra och kunnig personal, frånsett nån snorunge som trodde han var rymdexpert. Kommer försöka hitta någon annan i framtiden. Mvh Markuz |
|
| AutoClinique i Tyresö, 08-7700405,7701313. | |
| Perfekt, har lite att ringa nu! Tack för det. Inga powerflex utan orginal marshmallows :) | |
|
bomis: Den där firman i Västberga verkar inte existera? Ska troligtvis byta alla chassiebussningar nu och vill ha prisuppgift. Mvh Markuz |
|
|
GW-engineering i Bagarmossen kan du ringa 08-6595520 Han håller bara på med BMW, anlitat honom i 10 års tid. |
|
|
markuz>> ligger i samma lokal som skantulls däck, västberga allé 9, han heter patrik backman & nås på 070-487 46 05, han är både bra och billig!! |
|
| GW i Bagarmossen är mycket bra, snabb och trevlig. Anlitar honom åt alla jobb på bilen. /Jens | |
|
Hallå igen, pratade med Göran på GW Engineering och han tyckte Powerflex var att börja i fel ände. Han rekomenderade istället ställbara krängningshämmare från H&R. Jag nappade på det och hoppas på lite hårdare bil. Mvh Markuz |
|
| markuz>> vad kostar sånna? | |
|
Ja, vad sa han? 4000Kr nånting till M3 E36. Borde inte vara dyrare till din kärra tycker jag. Mvh Markuz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.