|
|
|
|---|---|
|
Ville bara dela med mig av lite hollywood-däck och råmande m20. Touringen fick gå några testvarv på "parkbanan" i Gbg. Mycket trevlig bana och rackarns skoj! Men körtekniken finns det lite att slipa på... Länk mvh /Johan | |
|
Parkbanan? Berätta lite mer om den :) Ser ut som en cykelväg o inte en bilväg hehe |
|
|
Vet inte riktigt vad den har använts till. Påminner om en gokartbana. Väldigt skojig och man kommer inte upp i allt för hiskeliga farter (=känns hyfsat säkert). mvh /Johan |
|
|
:) såg väldigt skoj ut och intressant att den är i gbg, hur får man tillgång till den då? får man kör där ofta? bor ju nämligen i gbg.. det var väll inte mycket fel med den körningen? gick lugnt och sansat till. inga konstiga påhitt och vilt sladdande. lite kul med bilen bara! :) ha det! Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
Jag löste gästlicens via SVKG ( Länk ) på plats. De arrangerar diverse banträffar. Tror flera märkesklubbar i Gbg hyr banan. Skönt med bakhjulsdrift på en sån knixig bana! mvh /Johan |
|
|
det var det som var min tanke där.. mm bakhjulsdrift :) såg ut som man kunnde lägga upp sköna sladd på den banan.. såg jäävligt kul ut. så du menar att man inte behöver vara medlem? man kan lösa "gästlicens" när dom är där och kör.. Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
ja, det var inga problem att lösa gästlicens. Står nog datum på deras hemsida när nästa körning är. Glöm inte hjälm och heltäckande klädsel som vanligt vid bankörning. mvh /Johan |
|
|
ne det ska jag inte glömma! det ska ju självklart gå rätt till! blir min första bana jag kommer ut på med bil :) :) ne men det blir nog inte av förren nästa år.. satte ju min skönhet i vägräcket ca en månad sen.. :( Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.