|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag haft tillfälle att tvätta pärlan för första gången sedan jag köpte den förra veckan:) Passade på att ta lite nya bilder också. Gå in på www.robertgustavson.com och välj seda "Photo gallery" i menyn till vänster sedan är bilderna längst ner på sidan. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com | |
|
Fett FIn mannen :-) |
|
|
Ligger Bilzen nära Oostend? för det är en trevlig stad... who dares wins... |
|
|
Uhlmann: Oostend ligger ju vid kusten och Bilzen där jag bor ligger i nordöstra delen av Belgien ca 10 km från Maastricht i Holland.. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
| Så Bilzen ligger inte nära Oostend om jag ska svara på frågan... | |
|
Ok. annars så kunde vi ha haft gemensamma kompisar kanske... who dares wins... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Grymt snygg robban!! En fundering kanske vore att byta ut cromelisten mot en svart???Skulle kanske harmonisera??? Men idé bara. Ha det, MVH Hasso |
| jäkligt fin bil du hade robus!! | |
|
Man tackar.. Jo Hasso har faktiskt funderat på det men har sett några med "shadow line" det heter väl så?? och tyckte det såg lite tamt ut..Vi får se, det som ligger närmast är ditec behandling när jag kommer hem i slutet av maj och sedan funderar jag på schnitzer speglar. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
|
Stabil vagn robert! Kan nog hålla med hasso, helsvart är inte fel. din såg nytvättad ut:) Ska ut och skölja av vagnen strax. Kolla Schnitzerpedaler och fotstöd, riktigt stiligt. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Asken: Nytvättad, JA.. Man måste ju spendera till med sin älskling.. Speciellt nu när min andra älskling är ute och reser. Schnitzer pedaler lockar också. Vore kul om vi kunde dra ihop en liten "träff" när kommer upp till Sverige så man får träffa likasinnade. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
| rob: kolla rekondreportaget, där ser du schnitzerpedalerna irl. Har just putsat upp de nya M5fälgarna inför fotosessionen imorgon. Galleriewt skall få sitt. kolla under M eller om det var samtliga forumet, träff Drottningholm där var det en 20-30 bilar från forumet i onsdags. Nästa dag de pratar om är 1:a maj tror jag. Kanske något i din tankeväg.. | |
|
Kommer upp först 27 maj men jag håller ögonen öppna, det är säkert något vid brostugan eller dylikt. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
|
Stadig kärra.. Hoppas du är nöjd med den! funderar på nått liknande till nästa sommar. Vad ligger dom i för pris C:a där nere? /Johan ------------------------- King of the road |
|
Deliq |
Väldigt tjusig maskin. Behåll chromlisten tycker jag. Den framhäver den vackra coupélinjen. M V H // Deliq |
|
Wizzard: De ligger väl lite lägre här nere, jag pröjsade ca 252000kr för min och då är den som sagt fullsmetad med utrustning. Nypris var lite drygt 400´ för 2 år sedan. Fördelen med lite motorstarkare bilar i Belgien är att det inte är enormt sug efter dem då det är ganska dyrt att äga samt att diesel är vad Belgarna drömmer om:) //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
jeppe_L |
hel schysst bil! om du tröttnar på den kan du få byta med min 318i hehe... |
| Kalasfin! Men kör en runda innan fotograferingen nästa gång så slipper du den trista ytrosten som blir på bromsskivorna när man gnuggat en stund på pärlan =) | |
|
Joakim: Jag vet men orkade inte... Får bli till nästa uppdatering:) //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
| Vet hur det känns. Man blir lätt lite sliten av en ordentlig vårstädning av pärlan =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.