AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
650

Tips på bra bärbar DVD för nackstödsmontage?

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Inför bilsemestern tänkta jag införskaffa en DVD med inbyggd skärm för montering på baksidan av nackstödet. Finns ju ett antal modeller på marknaden så är det någon som har tips på någon som är bra tages detta tacksamt emot. Tänkt prisintervall är väl 2-3000kr.

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Efter att ha läst lite tester på nätet så lutar det åt en Nextbase SDV-97. Går att hitta för 1990kr och du ingår även trådlösa hörlurar. Någon som har denna modell? Så här inför semestertider så måste det väl ändå var någon som funderar i samma banor?

___
//Ulf
ol
649
olja
Merca med skruvad sexa.
Jag har ingen erfarenhet av Nextbasen. Många billiga spelare har tyvärr riktiga dåliga skärmar. I solljus försvinner Nalle Puh.......... Testa själv i solljus före köp.

/Johan

Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi.
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Efter att kört Xbox ett tag i E38:an med 10,4" skärm ibak så har jag nu bestämt mig för att testa en bärbar lösning. Lotten föll på denna anläggning Länk Får den i eftermiddag, och kommer att testa den under min Tysklands resa kommande vecka. Återkommer med resultat.

olja, rollo heter lösningen på infallande solljus ;)

Mvh. Patric, BMWCS #4598
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Vi har använt Nextbase i flera år med bra resultat. Men nu vill jag byta till en modell som klarar av att visa Xvid från SD-kort. Det är hopplöst passé med skivor ;)

"BMW six appeal"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.