|
|
|
|---|---|
| varför kostar z4m så lite... har sett flera billiga z4m på blocket trots att dem är helt nya Länk ... har bmw svårt för att sälja dem eller+? | |
|
Det är inte helt omöjligt att det är en demobil du har länkat till. Demobilar lever ett hårt liv och det är aldrig någon tal om någon riktig inkörning, utan alla som kör vill se vad bilen går för. Så full gas från dag 1. Det gör nog att många drar sig för att köpa bilen i fråga. Nypriset ligger ju på 561 000 kr, så 499 000 kr för en demobil med 500 mil på nacken är inte så billigt. __ Bilblogg: Länk |
|
| En bil som Z3C, specíell men uppskattad av få. | |
| mugge jo 561 000 för en anken bil.. men man hanmnar snabbt över 600 000 med lite lull lull.. | |
| Z4 couoe var tydligen enligt Bmw själva ett litet misslyckande vad gäller försäljningen... antagligen därför!! | |
|
Bilen är ju hur snygg som helst. Jag hamnar precis på 600tkr när jag bygger mig en bil. 550 med rimlig rabatt gör ju inte bilarna strax under 500tkr med lite mil på nacken så billiga! Mvh Jonas |
|
| Kommer Z4an hålla sig lika stadigt som Z3 M Roadstern & Coupen om ett par år tro? | |
|
Bilen i annonsen verkar inte vara särskilt extrautrustad, så priset verkar inte orimligt. Det är klart att en så smal modell tappar en hel del i början, men den kan ju bli något av en klassiker på sikt. Jag tycker att Z4M Coupén är ofantligt läcker och skulle gärna ersätta Jaguaren med en sådan när det blir dags. Vit med svart läder förstås! Problemet är bara att man får en lagom inkörd 911 för samma pengar och en Porsche är alltid en Porsche. Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
| var o kollade på den idag... den är grymmt läcker och speciell.. dessutom satt jag väldigt bra i den (trots mina 192cm) och trivdes. inredning är väldigt läcker men jag hade valt lite andra färger.. det ända jag hittade att klaga på var fälgarna.. tycker itne riktigt att dem passar in... dem ser så små o lyxiga ut vilket itne riktigt passar in på bilens i övrigt råa utseende | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.