|
|
|
|---|---|
|
Hej. Funderar på att köpa en 328i touring Individual- 98. har varit och tittat på den och den är i ruskigt bra skick. gjorde blandannat den kontrollen då man håller in en liten knapp framför hastighetsmätaren och vrider på nycklen ett hack så datorn kollar att alla mätare fungerar och så. samtidigt så står det ju en massa siffror där trippmätaren visas. Min fråga är då i vilken ordning visas vad av dessa digitala siffror??? | |
|
Hej Naradaz, kanske denna länk hjälper: Länk? Jag hittade detta på söksidan; Länk. Bra hjälpmedel! Mvh Stephan |
|
|
det första som kommer upp ska vara bilens chassinummer, de restarande är olika service intervaller.. Nissan dör, Volvo rasar, BMW är det enda som håller när man gasar! |
|
|
Är det verkligen chassinummret som kommer upp först på en e36:a?? Brukar inte chassinummret börja på någon bokstav? Mvh Henke |
|
| jo jag har hört olika men detta är ju en e36, bra henke=) | |
|
ja de bortser från bokstäverna för siffrorna stämmer, annar skulle min kompis m3 har gått flera hundra tusen mil!! Nissan dör, Volvo rasar, BMW är det enda som håller när man gasar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.