|
|
|
|---|---|
|
Hej Belysningen bakom bränslemätaren funkar inte på min E34 Är det svårt att fixa detta? mvh Kent | |
|
Sitter inte vid min egna dator nu men jag har en kanonlänk hemma. Fixar den till dig i morgon. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Länk Surfa in på beam.at/bimmer |
|
|
Hehe. Exakt den var det jag menade... Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Tjena Tack för den. mvh |
|
|
Så lite så. Jag såg att du vill köpa ett insynsskydd. Jag har ett svart om du är intresserad. Behöver ju inte det nu när jag tonat rutorna. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Tjena Micke Jag har beige inredning men det är klart att svart kanske går ändå!!!!??? Vad vill du ha för det? mvh |
|
|
Har ingen aning om vad en sådan kan vara värd. Get ett BRA pris och den är din. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Oj Oj skitsvårt att lägga bud, Vet ej vad dom kostar nya, Vad kan frakten kosta tror du? Jag bor i Norrköping. 5 hundring kanske vad tror du om det??? mvh |
|
|
Kent: Jag har mailat dig. Lite stort. Hoppas du har fetsnöre. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Hej Kent jag behövde inte ta bort ratten. fäll bara ner den så mycket det går sen lirkar du bara försiktigt ut instrumenthuset glöm ej bara att koppla ifrån batterikabeln. MVH Daniel |
|
| Tack för det Daniel.J | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.