|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
| Jag kan lugna er pojkar med att det finns ganska många flickor som är svaga för rejsprylar och snabba bilar. Min förra flickvän överraskade jag med mina Cobra Monaco-stolar och Sabelt 4-punktsbälten. Gissa om man fick något den natten. :) | |
|
Här får man höra att det jobbar gasglada tjejer hos mig... Lite kul att läsa om vansinnesfärder och sedan höra att den slutade 20m framför där jag sitter nu..... Cecilia sa du... Känner inte riktigt igen namnet, men vi har haft en del produktionspersonal inhyrt här senaste året, kan vara en sån. Hubbe på Allgon.... |
|
|
Hehe.... Hallå där =) Kul att denna tråd kom upp igen. Har sett den där Seat:en ett par ggr i Åkersberga. Hon har tydligen pojkvänn =( Men men... kul me gasglada tjejer iallafall ;-) Mvh Tobbe |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hej Tobias, det var tydligen det som fick dig att vakna upp igen också:)) Undrade just om du gått i vinteridé. MVH Hasso Länk |
| Lustigt att "jochen" som kommenterade detta inlägg samt berömde Tobbe bara hade 1 inlägg...han dök upp väldigt lägligt måste jag säga....*funderar* | |
|
Tjena Hasso! =) Mja, har inte gått i ide, men man har inte vart så aktiv på forumet på den senaste tiden. Mycket med skolan och annat. Går ju sista året nu så det är lite kämpigt. :-/ Längtar mycket till våren/sommaren. Tror du det blir någon mer garagekväll innan det blir dags att sätta på 17-tummarna??? =) Mvh Tobbe |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Inget planerat vad jag vet. MVH Hasso Länk |
JohanOS |
Herregud, denna tråd har verkligen roat mig på alla håll och kanter. Det blev nästan så mycket synpunkter i huvudet att man tillslut inte kan få fram ett jota. Lika road som man är av att läsa inlägg med ett osammanhängande språk utblandat med ett par tre smileys per rad. Är man häpen över att läsa en del mothugg vara minst lika patetiska. Inte för att jag förespråkar brott på något sätt, men allvarligt. Som nån tidigare sa, det känns som trafikmagasinet har influerat hela tråden och ska vifta finger så fort det är något. Är det bara jag som tycker några mothugg är klart överdrivna? Säkert minst lika överdrivna som själva "vansinnnes-färden" var. Tjejen var nog inte så jävla snygg, och farten gick säkert inte i 180 heller för den delen. Jag misstänker att forumet kommer bli allmänt stapligt och torrt om det finns personer som ska smeta in varenda inlägg som skiljer sig från mängden i arrogant politiskt vuxen-snack. Jag vet inte om det bara är jag, men ibland får jag intrycket av att någon eller några här bara är allmänt bittra personer och tar ut det på alla "oseriösa" inlägg. |
Nfs |
Jag tycker det verkar som du blev ifrånåkt.....seat....ja, jag vet inte |
|
Jag har tävlat lite grann med en söt flicka i en Seat också faktiskt. Hon slog på och dubbdäcken rev i asfalten, men hon blev ändå frånkörd med V12 på bara lite drygt 2000 rpm. Men såg bara arg ut när hon blev ifrånåkt. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Jag och en polare rejsade lite med en brud i en Volvo 850 på e20 för ett tag sen Hon vann :((( Vi körde en Honda Shuttle. Vi lyckades nästan få upp Hondan i 180km/h Bilen var dock inte registrerad på henne... "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Polaren o jag hängde på en Brud en gång för två år sedan. Hon drog på rätt bra men kände bara på oss kändes det som. Snygg var hon o bilen var inte så tokig heller en BMW 850:) Men man ska ta det lungt, Vid en dag på strippen i Emmaboda i våras så kommer en volvo 850 o ngn ljusgrå BMW 5-serie ikapp mig strax innan Nybro. De håller bra fart men får ligga efter mig genom en cirkulationsplats. När vi kör ut så drar BMW:n om och ett gäng händer kommer genom rutorna o vinkar. Och jag hänger på, volvon tappar då av. Efter en liten bit börjar det gå väl kvikt och så gör han en idiotomkörning i en kurva så att mötande bilar får gå ut i vägrenen. Då släpper jag och vi ligger och kör lagstadgat sista biten. Efter ett tag ser vi BMW:n inplockad vid kanten av snuten. Då är man bra glad att man inte hängde på. |
|
| vi raca me en brud idag mellan stationen o e 4 (uppsala) tjejen körde audi a4 i,8 t o vi hade volvo 740..först så drog vi iväg vi har manuell tjåk på vår (el hur d stavas) så den e helt okej på 2 an men sen blåste hon ifrån oss he he...vi stanna brevid varan i nästa korsning hon blinka mot mig sen kollade på vår bil o skaka på huvet, fan att ja inte hade min E38 :( | |
|
Rydberg< Det är väl lungt, snuten hade väl som vanligt endast plats för en bil så de hade tagit den första och så kunde ni susa förbi... Jag hatar snuten och snuten hatar mig... |
|
Aldric |
Min förra bil var en Seat Cordoba SX Coupé och den drog både den ena och den andra BMW:n .... ;) |
| Aldric: Var den ena BMW:n en C1 och den andra en Isetta då? :) | |
|
rolig tråd! Jag håller med "JohanOS", vissa av mothuggen var riktigt löjliga... Jag förstår inte riktigt Järnets resonemang när han säger att han kan köra fort på autobahn bara för att det är fri fart men inte på en svensk väg som är minst lika bra, alla risker så som djur och dyl försvinner inte för att hastighetsbegränsningen inte finns där, lite dubbelmoral tycker jag.. Annars tycker jag att berättelsen påminner mig hur otroligt kul det är på sommrarna, glida med pärlan och träffa massa trevligt och motorintresserat folk... Christopher ///M535i Länk |
|
|
Ojdå... Verkar som att vissa inte sett denna tråd sen tidigare... Någon trodde jag blev ifrån åkt... Nejdå. Den seaten var biff mot min 320 =) Men men... Det va ett tag sen som sagt. Ang "Jochen" så är det min klasskompis. Tror jag berättade för honom att denna tråd väckt mkt uppmärksamhet och han gick in för att kolla på den. Antar att han blev lite sne på några och skapade en användare för att avreagera sig lite. ;-) Han kör förövrigt saab :-) jaja ingen idé att rota i en gammal tråd som denna =) Mvh Tobbe |
|
|
Oj oj oj, vilken historia..... (ganska underhållande vissa stunder) Länk |
|
M_Razani |
Innan snön föll så gjorde jag misstaget att försöka stå upp imot en gul rs4 här i umeåm, förövrigt även den rattad av en dam (inte ung snygg tjej utan mer mot tant stuket)... jag tror inte att jag behöver berätta hur det gick men jag grät mig själv till sömns den kvällen.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.