|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
Tack Hasso för det välordade inlägget, speciellt den sista meningen Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tobias: Jag klager inte på hur du kör, jag vet hur nyexaminerade killar kör bil,exact lika som jag förmodligen gjorde i din situation, jag är inte lika duktig som du att köra bil men något mera erfaren efter haft mitt körkort i behåll sedan (fredag 13september) 1974.Och sett alla dessa galenpannor(gubbar o tanter) som du beskriver på vägen 1000 tals ggr på vägen, de finns alltid där när man minst helst anar det och alltid på fel ställe så klart. Och för tredje gången!! det är omtanke om ditt nya efterlängtade körkort, vilket de drar in nästan för minsta fadäs så här i början. MVH Hasso |
|
Tack för ditt senaste inlägg! Det fanns mer klarthet i det än det förra! Ursäkta om jag blev lite sur. Kan bero på att jag är så fruktansvärt allergisk mot pollen... =) Har suttit och "nysigt" hela dan =) Kan kanske va en anledning till att jag e lite grinig! *ler* Vill ju naturligtvis inte bli ovän med någon! Tack för ditt kloka inlägg Hasso! Mvh Tobias |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tobias: norska vindruttepussere rekomenderas om du ska ut med bimmern och nysa. MVH Hasso |
|
mmmm.... Extra jobbit när man har rutorna nere också, vilket man måste en såndann underbar dag som idag! =) Får käka mer alergimediciner... =) Mvh Toby |
|
|
tjo, nu har även jag tagit mig igenom alla inläggen. Tycker att internet forum är en skitbra uppfinning. Det är kul att kunna läsa och skriva saker och få feedback direkt. Att vi alla har olika förmåga att uttrycka oss i skrift är väl den enda nackdelen, dock är det nog också en fördel eftersom vi begränsat fördomarna något. Tobias första inlägg känns som det är skrivet i stridens hetta när adrenalinet fortfarande blötte ner bakom öronen ;) Att texten blev som den blev kan vi nog hänvisa till adrenalin kick än något annat. Jag har själv prata med Tobias IRL tidigare och tycker att han är en kanon kille med huvet på rätt ställe. Kan säga att jag blev förvånad över språkbruket i texten. Det är bara att jämföra med tidigare inlägg så märker ni skillnad. Att man blir påhoppad för att man skriver en text som stöter en hel del personer får man ta. Vi har alla olika uppfattningar och det får man leva med. Fördelen med internet forum är att man kan göra bort sig, och sedan vara ödmjuk så vinner man tillbaka respekten. Allt utan att behöva rodna alltför mycket. Håller med tidigare inlägg om att olycker inträffar när man åker, och oftast inte när man kör. När man kör så är man fokuserad på bilkörningen och då anpassar man sig alltid till situationen. Själv håller jag på med att köra in mina nymonterade bromsar inför bankörningen om ett par veckor. Det blir mycket gas och broms och däckskrik! Somliga skulle väl säga att jag kör som en galning men kul är det! Fram med mer kulfaktor när man kör BMW! /foo |
|
|
Klockrent inlägg Foo! =) Tackar! Mvh Toby |
|
|
Tobias Om du tror att vi tjejer tänder på fjuniga tonåringar som kör bil som galningar så haru fel. Helt osexigt. Hon som ni jaga kanske försökte komma från er! Fniss… |
|
|
Sssss! =) Vad vet du om det??? Hon tyckte att det var hel-kul! Hehe... Du ska inte säga något om fjunig! Du är ju nästan lika mycket lammkött som jag =) Kul att du har börjat skriva på forumet! Välkommen! =) Mvh Tobias *P.S Tror säkert att Lotten är lika gasglad som jag =)* |
|
|
Jag tvivlar! Mig kör du i alla fall inte i kapp med din gamla 320. Du hinner nog inte ens höra mig lägga i 2:an innan jag är borta. sorry fjunis! |
|
| Tobias! Lider du av en svårartad schizofreni eller eller Lotten (ip: 213.66.108.243) bara en råbarkad flickvän till dig? | |
|
Jahapp, nu börjar det spåra ur på riktigt här... /Micke |
|
|
Oj! Värst va du var uppnosig då! =) Ja... Jag tvivlar också på att jag hinner köra ikapp din 231 hästars lättviktsvagn! =) Iofs så tycker jag inte att min 320 är speciellt gammal (den ser inte gammal ut iallafall). Då du har en helt ny bil så har jag inte så mycket att sätta emot! Får man fråga om du har lyckas skramla ihop 366000 SEK själv??? Antar att den kostar mer eftersom detta är grundpriset! Hur långt har den rullat? Du vet väl att man inte får dra ur den speciellt mycket under inkörningsperioden. Jag mailade dig också Lotten, men du kanske inte har kollat??? :-/ Jag kanske hade rätt iallafall =) Att du är lika gasglad som jag... Eller kanske mera??? Kommer du till några av våra BMWPower-Träffar då??? Va kul då Anne-Li var där med sin Z3 2.8 -2000! Riktigt trevlig tjej! Som jag skrev i mailet! Vore kul att få med mer tjejer både på forumet och på träffarna! Ha det bra sötnos! =) Kram Tobias |
|
|
Ummmm???? Tack Bjoerck! =) Nej jag lider inte av schizofreni! Tack för att du kollade "hennes" IP-Nummer... Klantigt av mig att inte göra det. Skumt att någon har lyckats matcha samma Ip som jag... Han/Hon måste ha använt något slags Fake-IP program... Jaha Lotten! Så går det när jag försöker vara ärlig här =( Försöker vara snäll... skickar e-mail till dig och frågar lite saker... Istället är det någon person som driver med mig. =( Sådannt gör mig ledsen och arg... Vi klarar oss utan sånna personer på forumet! Mvh Tobias |
|
|
Ursäkta om jag skriver här igen... Men en sak är skum... Kollade min IP-Adress med "winipcfg.exe" och där står det: 213.66.108.217... :-/ Varför står det inte samma på min användare??? Är det någon som har lyckats ändra på den? =( Tackar på förhand! Mvh Tobias |
|
|
Bjoerck.. Som persondator-teckniker kan jag säga att din kommentar om Tobbes mentala tillstånd är onödig med lite vetskap om datorer.. Tobbe har Telia ADSL, dvs att han inte har samma IP varje gång han startar sin dator. Personligen tycker jag att det var lite väl onödigt skrivet (även om det hade varit så att det var tobbes "låssas tjej").. Det är väll ändå inte ditt problem.. Eller?? Som Kjell skrev; Tobbe ÄR en klips kille med huvet på rätt ställe, och jag förstår inte nöjet med att klanka ner på honnom för en liten baggatell. MVH /En kille som dagligen hör E-18, och VET hur rak den är, och defenetivt vet när det är tätbebbygt eller inte. Tack |
|
|
----->>> HASSO Vågade du ta körkortet fredagen den 13:e. Hehe ---> M POWER <--- |
|
|
Precis betat mig igenom alla inlägg och det som fastnade var något i stil med "kör över 200 minst en gång i veckan så mår ni bättre" :) MVH /Jonas |
|
|
Hej alla, i somras när jag åkte igenom Jönköping så fick jag se världens sötaste underbaraste tjej körandes i en grönmetallic Z3 roadster. Jag blinkade och försökte väcka hennes uppmärksamhet, och det gjorde jag. Jag vinkade och hon vinkade tillbaka. Sen dess kan jag inte få henne ur skallen! vad jag ångrar att jag inte tog hennes regnummer!! Jag har ärenden till Jönköping ibland och då kollar jag extra noga och hoppas då att få en skymt av henne . |
|
Vill du ha hett tipps:)) Hon är inte bara söt, hon är trevlig också. Länk MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.