|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Tja! Detta är lite off-topic, men jag kan ändå inte låta bli! =) Det började så här: Igår kväll hade jag tänkt tanka, då jag bara hade runt 1 liter kvar i tanken. Jag och en polare drog till OK, och bestämmde oss sedan för att varmköra motorn lite. Vi tog vänster från macken så vi gled ut på motorvägen. Utan att tänka på det så hade vi en Vit SEAT Cordoba framför oss. Otroligt rostig då denna bara var en 94:a. När hastighetsbegränsningen ändrades från 70 till 90, så kunde jag och min polare se hur SEAT:en drog på som faaaaaaan! =) Jag sa till min polare: -Fan, var det ínte en brud som körde den? Jag tyckte mig se en brud i den när vi körde ut från OK. -Vet inte, sa min polare. Vi körde lugnt om (henne?) i runt 130 och kollade. -VA I??? DET E JU EN BRUD, utbrast jag! Körde om och la mig framför i 110. Då såg man bilen komma snabbt bakom igen och körde om. HEHE, Vi skrattade som fan och drog efter. Uppför den stora "Stava-backen" och satte pellen i botten. Stack om henne i runt 140 då vi kunde se henne skaka på huvudet och log lite. Hon blinkade med hel-ljusen och jag flashade lite med bromsljusen. Då kommer hon igen i världens fart och drar om (säkert runt 160). Vi garvar som fan, medan vi närmar oss en rondell. Hon sticker före och (tro det eller ej), KÖR SOM FAAAAAN i rondellen! =) Knappt jag hänger på då det var guppigt och mycket skarvar i vägen, men det sket väl hon i. Vi drar upp mot E18 i den kända 270-graders kurvan som går upp på en bro (motorvägen). Ligger som slickad bakom henne och lägger mig i vänster bakom en rödbil medan bruden ligger i höger filen. Vad händer då??? Jo, HON DRAR OM DEN RÖDA PÅ HÖGERSIDAN! =) -Vad i helvete, sa jag och min polare och stack efter. SEAT:en hade såklart ingen chans mot min BIMMER, då jag körde slalom mellan den rödabilen och bruden och stack om. Vi log i typ 170-180 och tjejen visste verkligen vart gaspedalen satt! =) När vi drog om så såg vi att tjejen skrattade som fan och vinkade =) Min polare sa: -Försök att lura in henne på nästa avfart. Jag började blinka med högerblinkers och svaja med bilen till höger för att visa "Här ska jag in!" =) Ingen tendens på att hon skulle in =( Men tillslut utbrast min polare: HON KÖR IN! =) Då jag låg precis vid slutet av avfarten stack jag in till höger också. Vi drog upp på vänster (in på Arninge) och jag la mig i höger filen och drog på. Hon sackade efter en del men till slut drog hon om på vänster (exakt när vi var i filen som svängde höger). FAAAAAN sa vi =) -Hon drog in till Allgon!, sa min polare. Gjorde snabbt en U-sväng och drog på allt va ja kunde. När vi närmade oss parkering en såg vi att hon hade parkerat och var utanför bilen. Jag drog in på parkeringen i världensfart ner med rutan och stannade vid henne. DU KÖR JU SOM EN JÄKLA GALNING!, sa jag! Jag och polaren hoppade ut... Haha, sa hon. Det var ju ni som körde galet! =) Vi hälsade, (medan vi skrattade som fan) =) Det bästa av allt var att hon var så JÄÄÄÄÄÄÄVLA LÄCKER! =) SOM FAN! Chanser som denna får man inte ofta. Hon kunde ha varit runt 20-22år Blond, ååååå va snygg hon va! =) Min polare sa: -Fan va du kör! -Nääää, sa hon. Det va ju ni som körde fort. -Ehhhhem, sa jag. Jag hade 180 på mätaren och visst fan drog du nästan lika snabbt. -Näää =) sa hon. -Men du drog ju om en bil på högern, sa min polare. -Nääää, det va ju ni =) sa hon och skrattade. Vi snackade lite och drog sedan. Hon skulle tydligen träffa några polare. När vi lämnat parkeringen så sa vi till varann. -FAAAN! Varför tog vi inte reg-nummret???? =( Vi drog först hem till en polare och avreagerade oss lite. Vi var ju tvungna att berätta vad som hänt, och vi var fullkommligt skakis av glädje coh upphetsning =) Därefter drog vi hem samma håll, förbi Allgon. Då sa min polare. -Fan! Bilen står ju kvar. Han kunde tydligen se den mellan träden när vi körde på landsvägen. Vi vände och drog in där "IGEN"! =) Nog fan stod bilen kvar och vi tog reg-nummret. Den där bruden kan man inte bara låta gå sin väg. Man för inte många liknande chanser i livet =) Hur många är har rejsat mot en Brud i 180??? =) Jag och min polare kom fram till att många brudar av denna sort finns ju inte. Tänk om hon hade haft en M5a... Snacka om blåst man skulle bli! =) Nu väntar vi bara tills vi träffar henne igen. Troligtvis på motorvägen =) Tackar för ordet! Mvh Tobias *Som tycker tjejer som rejsar är snyggast! =) * | |
|
Finns det något bättre än motorgalna tjejer? Antar att era smile satt uppe i örontrakten hela natten... who dares wins... |
|
| oohhhh,det gick för mig flera gånger medan jag läste det här............(: | |
| Tobbe, dra på dig lättviktstofflor för fa... Du kommer tappa körkortet snart om du inte lugnar ner dig. | |
|
Det låter kul, men också som en upprepning av Eddie Meduza's gamla klassiker "Volvo". Dock lite upphottad med en SEAT och BMW istället för Volvo och en jänkare Ur Volvo: "..å nej herregud, där bakom ratten satt en jättetjusig brud.." :-D // CliFF [ Länk ] < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
|
HAHA, ja fy fan tobbe!, låter som en helkväll ;) /mvh jocke |
|
| 'PLASK' sa Tobbe *hehehe* Jag är vulgo | |
|
Hehe! Ja... gissa som vi skrattade hela kvällen! =) Hon är nog värd att satsa på! =) Kjelle det e svårt att byta till tofflor när man ser en sådann underbar varelse bakom ratten! =) Då är det något annat som styr istället för mig själv =) Mvh Tobbe |
|
Richie L |
Casanova (Tobbe) Har du lekt sherlock holmes nu och kontaktat puddingen?? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Ge mig reg-nr så kan jag leta upp henne åt er! (Hehehe går de på den lätte tro?) Kul med tjejer som är lite galna.... Men totalt galet egentligen, om man nu MÅSTE moralpredika i ett sånt här läge.... Får flaschar tillbaka i tiden när en brud i en röd volvo amazon Sport racade lite i Växjötrakterna... hmmmm :) [ www.tocnet.nu ] |
|
|
Tur att ni inte körde ihjäl någon.... Sån körning hör hemma på bana... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tobbe:hur länge sedan är det du fick körkort?? Hur länge tänker du behålla det?? Det blir inte länge med tanke på hur du raggar bönor:) Tänk på att du har lappen på prov, visst är det kul de ggr det går bra, med din körrutin så är det mera tur än skicklighet. Jag vill helst slippa se en likadan rubrik som det det finns i ett annat inlägg. En tankeställare menat som omtanke. MVH Hasso |
-:BeeMWe:- |
Jag drog en Volvo 240 i förrgår med 2 st bonnläppar i som hade keps och rökte, slå det ni! |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Sorry Tobias ska det vara så klart. MVH Hasso |
|
fan de där va gryyyyymmt måst ja säga =) såna där flickor ska de finnas fler tyck då ja Mvh Mr-speed ja vill ha min BIIIIIIIIL nu åååhhh ja får kramp snart go for 540 manuell |
|
ossism |
tobias 320: påtal om galna tjejer. min tjej polare körde mätaren i botten på min kärra. (260) slå det. touring ska d va! |
|
Hehe... Ja, säga vad man vill, men ragga brudar på udda sätt kan du =) Ta det lugnt där ute! //Koffe |
|
järnet |
Suck! Man förstår varför försäkringspremierna är så höga som de är för yngre bilägare. Hoppas att de blir ännu högre så att sådana som ni över huvud taget inte har råd att äga en bil. Pinsamt att ni inte ens har förstånd att hålla tyst om hur totalt omdömeslösa ni är när ni är ute och riskerar andra människors liv. Det är just personer som ni som ger BMW sitt dåliga rykte och oss andra höga försäkringspremier. Jag skäms över att höra till gruppen BMW-ägare när jag läser sånt här. Tycker alla på denna web att det är häftigt med total brist på omdöme???? |
| Nej, inte alla. | |
|
Den pubertala pinsamhetsfaktorn är oöverträffat hög på detta inlägg. Fint språkbruk oxå... Men men, även ni växer väl till er ngn gång. Har blivit frånåkt av tjejer jag oxå. Tjejer som VERKLIGEN kan gasa. På bana då... AL "...det är inte alltid så enkelt..." |
|
|
Hehe! Ja Hasso... =) Man kan väl säga att detta var en engångsföretelse. Det är inte många gånger som man får rejsa med en tjej. Visst kan det tyckas galet men många här verkar tro att det var rena vansinnes färden! Tro mig! Det var det inte. Ja menar vi drog upp i runt 180 men så fort ngn va om så saktade vi ned igen. (180 höll vi max i 10sek). För det andra så riskerade vi ingens liv. Jo kanske den som bruden och jag drog på högersidan. Men annars mötte vi ingen bil. Plus så var det dubbel-filigt hela tiden. Så brist på förstånd kan jag dock påstå att jag inte har. Hmmm Järnet: Så du har aldrig kört i 180??? Du har ju trots allt 380hk som ruvar under din huv. Kan tänka mig att du har kört mer än 180 och under en längre tid också. Dessutom så tycker jag inte att du kan skriva att jag skriver skit här. Du har ju skrivit en hel del oseriösa inlägg på forumet, som många har stört sig på. Och vad vet du om jag har råd med bilen eller ej? Det jag menar är att jag normalt håller runt 110 på 90 vägar eller så glider jag med resten av trafiken. Det finns nästan ingen som håller 90 på 90 vägarna... Så länge man hänger med i flytet så man inte är en stoppkloss så är det bra. Det verkar som att ni som har klagat på mig här aldrig har kört snabbare än 110??? Det har jag faktiskt svårt att tro. Meningen till att jag skrev detta inlägg var för att det är rätt så ovanligt med så gas-glada tjejer (snygga dessutom) =) Men men... Klaga på ni bara. Jag kommer iallafall behålla lappen. Hasso: Tog lappen den 20/3-2002 i fall du ville veta. Vi ses förmodligen på nästa träff (då ni lär va sura på mig) för att jag är så "omogen". Tackar för ordet! Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.