|
|
|
|---|---|
|
Har en M3 95 och tävlade mot en m3 97 SMG, min bil stack ifrån som ingenting. Vi provade flera gånger o det var samma sak på nytt, 97:an var chanslös. Jag har Hamann sportavgas (låter grymt) Chip??, hur kan jag kolla upp om min bil e chipad?? | |
Anders Wängström |
97ans förare tryckte nog inte ens på gasen =) Skojar bara. Jag har kört mot flera 286 hk m3 o alla har varit som en prick i backspegeln efter en stund. Har även kört mot chippad 286hk och han gick oxå bet på min, Var glad att din bil går så bra, Kul och raca nån gång . VAr bor du? Mvh Anders M3 POWER!!!!!!! |
Sphinx |
Jag rejsade med min 95:a mot en 96:a igår vi åkte jämt upp till 160 sen tog han meter efter meter. men stor skillnad var det inte! Sphinx |
|
Tjena Anders!! Jag skulle gärna vilja tävla mot dig, o jag tror starkt att jag skulle piska dig, vill du prova så kan vi mötas halv vägs o testa. Jag bor i Halmstad Själv då?? |
|
|
Ingen har kört mot en grön audi80 med dubbelspolier monterad akta er för den grym rs4 motor över 500hk har racat mot den fick mycket torsk. Kör på höger sida |
|
M3-kungen |
Körde M3 i Halmstad 99-01 och det var INGEN som hängde på i mitt tempo....var va du då??? Dagis eller???? |
911-Kungen |
Väx upp...!!! Hade själv BMW innan jag började tjäna pengar och hade råd att köpa 911.... Skämt åsido... M3:an är en kanonbil.... körde kompisens M3 och den var raketsnabb, körde på Anderstorp och fick mersmak... Tror att du har övertro på trimchip, mitt tips, killlen i M3 -97 gasade inte..... / "Quick" Mick |
Anders Wängström |
M3 hellrot!!!! Skulle vara jätte kul att raca lite med dig. Jag bor i gbg. Jag skall till knutstorp 28/4. Ska du dit oxå??? Du kan väl maila mig om du inte redan fått detta på din mail. Mvh Anders M3 POWER!!!!!!! |
Anders Wängström |
M3 hellrot!!! Din mail finns inte!!!??? Hör av dig till mig om du vill reasa! Mvh Anders =) M3 POWER!!!!!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.