|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Grymt snygg. Mvh |
|
|
Fin bil, för små fälgar enl min smak dock. Finns väl en till (LS-blå) här i Götet som är ännu mera dekorerad med bakvinge osv?? Den är fin! Men låter som den har trasigt avgassystem = för brötigt :) |
|
| tycker 20" e för stort så jag valde 19" samt att bromsarna ser stoora ut när man har 19", har stylat om bilen detta året, avgaset kanske brötar lite på låga varv men sen låter den som F1 :) | |
|
Redan sälja fälgarna?? Inte nöjd med dom eller? Berätta gärna varför. Är sugen på Iforged ju, ingen bra kvalité? |
|
|
ska börja att sälja delarna löst :) |
|
|
dina fälgar jag köpte blev sjukt bra, bara att sänka nu:) // anders |
|
|
gott att höra Anders :) Mvh |
|
|
blagge hör av dig till mig när du vill sälja din kolfiberinsug! det är väll gruppe m du har?? |
|
|
Tycker man inte om en bil så kan man ju låta bli att kommentera det. Uppfattas oftast som avundsjuka. Sen kan man ju diskutera den persoliga smaken i all oändlighet. Blagge/ Vad var det som gjorde bilen så högt prissatt vid försäljningen?? Mvh Jonas |
|
|
Jonas: högt pris?, om jag säljer delarna löst får jag runt 140-150k, så bilen blir 350k, den är nästan fullutrustad förutom Tv och Tel, den är Sv-såld samt att den endast har rullat 1500 mil så det är ett bra pris, hittar ingen på blocket som är likvärdig :). Cado: Inga problem, det stämmer GruppeM. Mvh |
|
|
blagge när du har bästemt dig och vet vad du vill ha för den så är det bara att pm mig, ps är i göteborg nu till helgen, vi kanske kan komma överens tills dess ha det bra. |
|
|
Visste ju inte om din "extra" utrustning. Väldigt vad lite mil det var på den?! 300 mil per år är ju ingenting!! Mvh Jonas |
|
|
lyfter tråden på nytt, lite bilder på nya pärlan :) [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk |
|
| [IMG]Länk | |
|
hoppas det funkar nu :) Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| Länk | |
| Jävligt snygg bil faktiskt.. hade varit skoj o se den in action nån gång ;-) | |
|
Ser riktigt bra ut! Var har du fått tag i CSL-baklucka / diffusor? |
|
|
Puts med tandborste på insidan av fälgarna kan man tro?:) Mvh Asken |
|
|
Tack :) Dojjan : Köpte bilen med csl luckan och diffusorn. Asken : Volk fälgarna e inte svåra att rengöra faktiskt :p |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.