|
|
|
|---|---|
|
Har funderingar på att handla en Kondensor samt en del andra delar från tyskland främst ebay. Någon som har erfarenhet av det eller några rekomendationer?? Vore tacksam för svar. | |
|
Handla kondensor på en riktig "kylarfirma" och ta en i koppar! Lite dyrare men 600% bättre. Tips.. /S |
|
| änk på att du många ggr köper billigare hemma i sverige | |
|
E36: "många gånger billigare i Sverige"? Har du över huvud taget jämfört reservdelspriser Tyskland/Sverige? ALLA delar till BMW (eller Mercedes, för den delen) som jag hittills behövt köpa har kostat under halva priset i tyskland jämfört med här, med frakt och allt medräknat. I fallet "klimakondensator till e36 325 coupé, -94) så får du en fabriksny sådan för 73 euro plus frakt - vi kan säga ungefär 100 euro totalt; strax under tusenlappen jämnt. Hittar du det i Sverige? |
|
|
Det är de jag sätt med att allt kostar ungefär hälften ibland mindre. Men ni som har handlat från tyskland är det via ebay till någon firma då eller finns det någon bra online shopp? |
|
| Jag har alltid köpt mina grejer via ebay, med betalning genom Paypal. Så länge man köper saker av FÖRETAG, inte privatpersoner, så är det absolut inget att vara orolig för - det funkar kanon, sakerna brukar så gott som alltid dyka upp inom en vecka och jag har aldrig haft några problem. | |
| Vet inte vad de kostar till e36, men till e39 kostar en kondensor inte mer än en 1000:- i sverige.. | |
|
Kondensor till E36 ligger på 2600:- ink moms i sverig om man skall ha orginal. Har sett några som rear ut för 1950:- vet ej om det är orginal dock. I tyskland har jag sätt från 70 euro till 125 euro. så det är ju en viss skillnad.. |
|
| Var nånstans hittar du kondensor e39 för 1000 kr i sverige? | |
| Länk Tar en dryg 1000:- för en kondensor till E39, se annan tråd på forumet så ser du 1775:- för kondensor och torkfilter | |
| Handlar mkt på ebay tyskland,bla kondensor till e36:an,har gjort cirka 80 affärer totalt och inga problem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.