|
|
|
|---|---|
|
Hej har en bmw m3 96 som är mycket låg går tyvärr inte ens att köra över ett fart hinder. undrar om det finns någon som kan tipsa om en sida som har något sådant som hudraliska dämpare (höj och sänkbara) tacksam om någon kunde länka eller tipsa, Tackar matte | |
| aa du har samma fråga.. har ockso en m3 som e jätte sänkt...jobbigt som fan | |
| Vill du kunna höja sänka bilen så får du nog antagligen bygga som i staterna, typ en "lowrider":-) | |
|
Finns säkert ombyggnadssatser till de flesta bilar eller så går de säkert att customtillverka till en specifik bil.. Dock känns en M3 med hydrauler aningen märkligt i mina öron... Lite 60-tals Pontiac-glidare med ekerhjul i mitt tycke.. |
|
|
hej kan ju gå att customisera lite :) men låter ju ganska krångligt men man blir ju så sur på alla dessa farthinder, och när man väl är framme vid dem finns ofta ingen återvändo. bara att bita ihop o lyssna. köpte nämligen en gt läpp i kolfiber, den höll i 4 timmar. och sant som det är sagt en m3 lowrider hör inte till vanligheten tackar för svaren |
|
| Den låga rackaren vill jag se bild på:-) | |
| Bilen är 6,5 cm från mark, ska lägga in lite bilder i veckan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.