|
|
|
|---|---|
|
Ja,nu håller jag på att kika på diverse annonser vad en 735:a E32:a är värd (eller vad gemene man lägger ut dessa för),för att senare lägga ut en annons på min vagn.. Men varför skriver man ut som i mitt länkade exempel att bilen har ca400nm!? Blir ju bara så fel för en spekulant när inte ens ägaren vet vad han har :/ Finns ett flertal annonser med "än det ena felet än det andra" och inte bara denna annons... Viktigt vid en annonsering att hålla sig till fakta,vet man inte vad som t.ex finns under huven ska man låta bli att "chansa" :) Jaja,kanske inget att börja en tråd för,men irriterande faktum ändå och nu är det gjort :) Länk Mvh Janne. | |
|
Såg det oxå på garaget.org och påpekade då att han har 320NM och inte 400NM som det är i 740 Håller med om att det är lite irriterande =) För er som inte vet fakta om sin bil kan se och läsa det här Länk ___ BMW 740IA Länk |
|
|
Enligt www.7-forum.com har 735 305 Nm och inte 320, vem misstar sig? |
|
|
Ja titta.. även den bästa kan ha fel =) ___ BMW 740IA Länk |
|
|
Kom på nu att de var på itsfun.nu de stog 320Nm orginal och 340Nm med Itsfun-chip på 735an som nog inte stämmer så bra. ___ BMW 740IA Länk |
|
|
OK! Bilen på blocket är min. Hade inte en aning om vilket NM som stämde, varför jag skrev ca, det var taget rätt ur luften. På garaget är detta tillfixat, men pallar inte att betala för den felskrivningen på blocket. Åt dem som har ringt har jag berättat det riktiga antalet nm som jag senare fått (från ovanligt många håll) berättat till mig. Att det skulle bli sån här stor grej av det kunde jag aldrig tänka mig. Har exempelvis fått i princip hotbrev och några har lydit ungefär så här: "Du är en jävla lögnare ditt as! 400, är du dum i huvudet?!" "Ren jävla lögn! haha, 400?!" "Skriv ut riktiga sifror för fan ditt cp" osv osv. 10 av dem 20 mail jag har fått, har varit sånna. Jag ber SÅ hemskt mycket om ursäkt för denna kalabalik jag skapat. Nästan så att jag borde ta bort annonsen. Tack för mig! MVH Jens |
|
|
Glömde att påpeka att jag tog det ur luften för att jag var väldigt stressad, skulle så klart kollat upp det. Jens |
|
|
Ojdå,det var ju inte min mening att orsaka "folkstorm" mot annonsören,dvs Jens...Ursäkta mig. Skulle väl i eftertänksamhetens namn inte länkat till en annons på blocket(Om det nu var pga mitt skriveri som många fick för sig att ringa och vara oförskämda) :/ Ursäkta mig igen. Mvh Janne. |
|
|
Janne. Jag bryr mig igentligen inte. Tycker folk att det är så allvarligt brott så får dem visst ringa, skriva eller hälsa på. Personligen så, kollar jag på en annons och ser att någon skrivit ut en siffra, exempelvis hk. Då kollar jag; Vad har denna bil orginal? Vad kan bilen i bästa fall ha med dem grejerna som finns på/i den. Stämmer det sen inte med vad annonsören sagt så är det så. Jag har ju i alla fall min egna uppfattning. Självklart vart det dumt av mig att chansa, men hade som sagt inte tid till något då jag var på väg genom dörren. Äh, vet igentligen inte ens om jag vill sälja den. Så skön bil har jag aldrig haft. Ska nog ta bort annonsen då det tydligen bara skapar problem för vissa. |
|
|
Nu har jag ändrat annonsen, hehe. MVH Jens |
|
|
Men även om man inte vet vad bilen har för data så stämmer inte uppgifterna på Bilfakta heller (Blommans länk) så man får nog kika i bilens bok för att få rätt uppgifter. Tog min M3a för att kolla då jag vet att just den modellen inte brukar stämma. Gäller säkert fler modeller också. Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.