|
|
|
|---|---|
m3_kosova |
Tjena. Som frågan lyder, är ute efter en styrväxel till min Bmw M3 3.0 E36 1995, men hittar bara en massa till 3.2 liter. Passar dem min bil eller hur är det? Mvh Bmw - Bli Min Wän |
|
3.0 har en kortare utväxling, 3.2:an har samma styrväxel som övriga e36:or. Den passar dock rent mekaniskt. _______ //Niklas |
|
|
Alltså, svaret är nej.... 93-tom 95 e det som funkar..... Bytte min för 3veckor sen.... :-) /Jonas |
|
m3_kosova |
Jonas > Var hittade du din? Har kollat på skroten kostar från 5000 kr för en begagnad, det låter riktigt mycket. Mvh |
|
Testa sätta ut en köpesannons här på autopower...... Köpte min så... 1500kr.... Köpa en på skroten e inte värt.... Kostar inte mycket mer ny.... /Jonas |
|
m3_kosova |
Jonas > Har lagt ut en för över 2 månader sen, men inget har hänt:( Hade du samma nummer på din? Bmw Nr: 22271920? Ska jag kolla på det numret eller dem nya 32132227191 eller 32132227192? Mvh |
|
Hitta en annons på blocket, om du har tur så är det rätt.... Maila han och kolla..... Länk /Jonas |
|
|
Såg nu att det stod e36 bara... Kanske inte rätt då.. :-( Hoppas kan man ju iaf.... :-) /Jonas |
|
|
Kortare utväxling på 3,0 ? Alltså mindre rattutslag eller vadå ? ----------- Mvh //M artin Racern: Länk |
|
m3_kosova |
JHärling > Det var till en 320 Coupe, tack för hjälpen mate:= Hoppas nån hör av sig till mig, damn måste bytta styrväxeln så jag kan göra om hjulinställningen bak, för dem på kjellmes däck i Karlskrona SUGER hårt, dem har förstört min bil helt. Jag har kört knappt 900 km med bilen sen den kom ut i april, och 2 av 3 mönster bak är redan slitna, men bara på innsidan! Mvh |
m3_kosova |
JHärling > Det var till en 320 Coupe, tack för hjälpen mate:= Hoppas nån hör av sig till mig, damn måste byta styrväxeln så jag kan göra om hjulinställningen bak, för dem på kjellmes däck i Karlskrona SUGER hårt, dem har förstört min bil helt. Jag har kört knappt 900 km med bilen sen den kom ut i april, och 2 av 3 mönster bak är redan slitna, men bara på innsidan! Mvh Bmw - Bli Min Wän |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.