|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Jag är bara nyfiken på om ni satsar mer pengar på att hålla er kära BMW i trim eller om ni lägger ner mer pengar på er respektive? Själlv är jag singel idag, men den dan jag har flickvän kan jag tänka mig köpa "tjejgrejer" till henne istället för att som idag köpa en massa attiraljer till Beemern. Mvh, Kevin *** En Volvo tutar man på för att köra om, en BMW tutar man på för att köra ikapp. *** | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Självklart är det så! =) Men efter lite påtryckningar från sambon,och ett dåligt samvete hos mig själv,har vi nu bestämt ett datum för bröllop i sommar!( inte jag och M635:an alltså) som jag får bekosta! =) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| Jodå, visst är det så. och det faktum att man har flera bmws hjälper inte heller till för att få en balans... | |
| frugan har sina pengar,och jag mina.så det blir lite till frugan o lite mer beemern... | |
|
Min gillar ej ens bmw det heter "dom är för låga" varken min e34 eller hennes fars 528. =(. Vi gick i villaområdet då sa hon kolla vilken fin bil och pekar på en Wolksvagen Lupo. Jag har sagt att det är valfritt att åka med....... |
|
|
Jag brukar ge min fru en bil emellanåt då blir hon nöjd:) nu har hon en 520-95a.Men nästa vill hon inte ha med aut för hon blir så bortskämd säger hon. Sen sköter jag allt från service till tvätt,men så är det hon tvättar ju mina kläder så vi gör det vi är bra på. Patrik>får säga hipp hipp hurra i förskott,själv funderar jag på en bra ursäkt till o köpa en 2pelarlyft. Mvh/Micke |
|
|
O ja! Bimmern får mer i SEK o tjejen får i natura så blir hon nöjd! Dessutom tar jag hand om hennes bil oxå. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Satsar du mer på bilen än på din partner??????? "satsar" absolut mer på min partner än på bilen...Min partner tvättar sig själv men de gör inte bilen :) |
|
| Min fru lägger mer på sina bilar än jag, tror jag. Hon lägger definitivt mer pengar på utseendet på bilen. Jag försöker få dem att funka bra, men bryr mig inte så mycket om höjden över havet och färgen på ventilhattarna. | |
|
Lägger självklart mer pengar på min fru och familj. Dom ska åka tryggt och säkert i en bra bil. //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.