|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om den här m5an ?? Ser väldigt orginal ut, det låga miltalet? Reg nr: PXU720 Länk | |
|
Maxer_: Om allt stämmer med texten så är det i mina ögon billigt för en Sv-*såld M5. Hoppas att ev nästa ägare tar hand om bilen som tidigare ägare ser ut att ha gjort. Som sagt trevlig org bil ser inte så många nu längre tyvärr.... |
|
|
Jag vet en del om den. Ringde och pratade med ägaren för att få reda på det;) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
sallepwr! Berätta! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Är det inte brukligt att ringa på bilar man är intresserad av istället för att spekulera på forum? Ägaren gav ett seriöst intryck, bilen e servad i bok, många bespapper etc. inte nyskick vilket miltalet skvallarar om (=bilen har varit i trafik, tro det eller ej) Ser man den som en 17 år gammal bil tycker jag den verkar ha klarat tidens tand mkt väl, dock var den inte så unik att jag kastar mig i bilen och åker upp och köper. Dock ett prisvärt ex om man vill ha en m5 verkar de som! |
|
|
Anledningen att man frågar här är väll att folk här brukar ha koll på dom flesta m5or, kanske man har sådan tur att någon här har ägt den eller känner någon som gjort det Säljare är ju knappast så intresserade av att tala om brister MVH |
|
|
När jag säljer en bil eller något annat så är jag väldigt noga med att ta upp alla brister i telfonen innan någon stackare kommer och tittar på det som ska säljas.Men det är ju inte alla som gör det har man ju märkt.Men man blir ju sur när man åker långt och man upptäcker när man kommer fram att det finns brister som man ser lång väg och säljaren har "glömt" att säga det innan man åkte.Då blir man inte köp sugen bättre att veta alla fel innan så blir ingen besviken. Min M5a Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.