|
|
|
|---|---|
|
vet nån om dessa är möjliga att få på min e24 ir är det alldeles för brett? länk Länk | |
|
Inga problem. Men som gammal konservativ e24räv tycker jag inte att designen passar så värst bra på en 635. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det ska gå finfint! Vissa 635:or gör sig riktigt bra med dessa på faktiskt,ganska populärt i USA bland annat! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
ok,tack för info, för se om man investerar i dessa då!! behövs centrerings ringar kanske?? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det behövs inte! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
ok tack! rotade fram dessa radialstyling på powerbörsen,kanske mer smakfullt än m5 fälgar,och dom ska väl passa även dom?? länk Länk |
|
| Har de suttit på en E39 så behövs centreringsringar men det funkar alldeles utmärkt. Har själv style 5 krysseker från E39 med ringar på min och det fungerar finfint. | |
|
"b2600" Jag har 17" schnitzer kopior liggande, kolla på länken till "garaget" så får du höra av dig om de faller dig i smaken. /Daniel |
|
|
Jag skulle nog försöka få tag på sjuttontummare. Jag tycker att 16'' är för små på E24, om det inte är BBS RS, vill säga. Jag har min absoluta favoritfälg, samma som PurreP, Style 5 krysseker och dom kan man få tag på till rätt bra pris. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Glömde ju länken (måste varit riktigt trött): Länk |
|
|
Ok tack för tippsen!!! Dando va har du för pris??? mvh |
|
|
"b2600" Maila mig på bozze_orm@hotmail.com /Daniel |
|
|
Dando!!! du har mejl!! |
|
|
Håller stenhårt på Radial Style 32! Bild på min fd E24: Länk Cool bil me coola fälgar:-) /Magnus Orsaken till mitt nick:Länk |
|
|
OT: Dando, är det din röda M535a som har turbo och är krockad? Står vid älvjsö ungefär... //C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.